Hallo daar pokerdudes,

Ik had een lange tijd geleden ooit eens het pokerlab bedacht en had daar ook ergens een topic gemaakt waarin ik aan jullie vroeg of jullie ook artikelen konden schrijven. Het is er toendertijd niet van gekomen en misschien is dat ook maar gewoon prima.
Ik had een nieuw idee, een idee dat wat interactiever is dan het vorige. Ik wil een studiegroep oprichten van Nolimitholdem spelers. Het doel van de groep is om eens per periode een meeting te houden zij het online zij het live. En dan met elkaar een goed gesprek aan te gaan over persoonlijke en algemene poker ontwikkelingen. Strategy talk, variance talk, setting goals enz.
Een voorbeeld meeting zou er zo uit kunnen zien:
- Ontmoeting en groeten
- Graph rondje
- Persoonlijk verhaal van de afgelopen tijd
- Rondje handen bespreken
- Strategie concept bespreken
- Vraag en antwoord rondje
- Afsluiting en nog wat BBV talk
Het hele idee achter de studie groep is dat er een groepje mensen komt dat iets persoonlijker met elkaar verbonden is. Dit zorgt ervoor dat er een soort natuurlijke en vriendschappelijke rivaliteit onstaat die gezond is voor ieders vooruitgang. Ook wordt het studie groepje erg leuk. Als mensen in een downswing zitten krijgen ze een hoop steun geboden door de andere leden.
Als het ware: 'Samen vooruit gaan'
Ik hoop dat er mensen zijn die hier belangstelling voor hebben. Het lijkt mij in ieder geval super fijn. De meetings hoeven niet vaak te zijn! Eens per week lijkt me een goed idee maar het is misschien ook een goed idee hier zelf over na te denken en mij feedback te geven.
Mocht je geïnteresseerd maak dan hier ff een post met je email erbij. Ik zal deze post up to date houden met een lijst van mensen die zich hebben aangemeld.
gegroet,
Jonas
Lijst:
- Ajfonso
- Rogier
- Sharp80
- HoofdVogel
- Marcelhermus
- dopedopey
- Disabillity
- NLDPeter
- Nivlem