aanmelden -> zie openingspost
en mikogo sessies kunnen niet zomaar publiek gemaakt worden eh. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand hier misbruik van maakt.
aanmelden -> zie openingspost
en mikogo sessies kunnen niet zomaar publiek gemaakt worden eh. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand hier misbruik van maakt.
Ik snap de ophef niet, Diamond members hebben toch ook hun besloten forum?
Ik ben veel benieuwder wat daar besproken wordt
Het voordeel van een besloten forum als dit is dat mensen elkaar goed leren kennen, en aandacht aan elkaar kunnen besteden. Het is voor de leden makkelijker om topic's te bespreken die ons het meeste aanspreken zonder allerlei commentaar van mensen die denken grappig te zijn, of vanuit een andere mindset (lees variant) zich proberen te mengen in de discussie.
PS is uitgegroeid tot een gigantisch forum waar veel posts per dag voorbijkomen. Dit maakt het soms onoverzichtelijk, veel topics gaan over hetzelfde onderwerp maar verdwijnen vrij snel op de 2e pagina als er niet actief op gereageerd word. Hierop wordt een nieuw topic, met dezelfde vragen opnieuw geopend en opnieuw beantwoord met dezelfde antwoorden. Ik denk dat dit op lange termijn tijdrovender is voor de coaches etc. dan ons klein forum waar topics tot in den treure besproken worden.
Mensen die echt geitresseerd zijn zullen dankbaar gebruik maken van het besloten forum, en degene die af en toe eens willen kijken vinden hoogstwaarschijnlijk dezelfde discussies terug in het 'open' forum.
Zoals een aantal voorgangers al hebben gezegd, zodra er iets interessants voorbij komt zal dit gedeeld worden met de gehele community.
Sommige van ons vinden het fijn om met een select groepje mensen samen te werken, elkaar goed leren kennen en onze ervaring te delen met elkaar. In een forum met duizenden leden wordt dit erg moeilijk. Ben jij een van deze mensen dan meld je gerust aan. Je hoeft geen 20 posts per dag te maken om als actief gezien te worden.
quote: Oorspronkelijk gepost door paulverme het enige dat wel duidelijk moet zijn is dat het gaat over 2nl-25nl FULL RING. Dus mensen die SNG en zo spelen en daarin willen verbeteren kunnen beter geen lid worden. SNG is mijn maingame... want in cashgames ben ik niet goed genoeg smile Dusse... waar kan ik mij aanmelden?
De studiegroep is opgericht om elkaar te helpen in het fr bss spel.
Het idee achter deze studiegroep is dat mensen elkaar helpen waar dat mogelijk is. Het is juist de bedoeling dat iedereen actief is en niet alleen leert van andere mensen, maar juist ook hun kennis deelt met de andere leden, om iedereen een betere cashgame speler te maken.
Wij zijn op skype al heel actief bezig geweest met mikogo sessies opstarten, en waar je een mikogo sessie opstart, moet je ook de interesse tonen om iemand anders sessie te bekijken.
Hierom is het de bedoeling dat iedereen actief is, het hoeft niet 24/7 zoals Paul al zei, maar het moet zeker van twee kanten komen.
Als je interesse hebt, dan mag je altijd joinen.
Iedereen mag joinen, dus ik snap de ophef niet helemaal. Als je alleen wilt leren en niet actief wilt deelnemen aan het groepje, dan staat er zeker nog genoeg info op de rest van de site.