Ga naar het forum
Non-showdown winnin...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Non-showdown winnings

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
429 Weergaven

Hallo,

Ik zag gisteren een grafiek op internet van een winnende speler en zijn NSW-lijn was positief. Die van mij is negatief en gaat alleen maar naar beneden. Ik dacht dat dat normaal was, maar ja, als je niet beter weet...

Ik vroeg me af of iemand weet hoe dat kan. Ik dacht zelf het volgende:
- Ik Blindresteal te weinig (heb ik al een vraag over gesteld in een andere thread)
- Ik 3-bet en squeeze te weinig.

Ik speel trouwens SH NL10. Wat kan ik er aan doen dat mijn NSW positief worden want het kost erg veel geld op dit moment.

Bedankt.

3 reacties
Lamapalooza

Volgens mij moet je agressiever gaan spelen als je die lijn omhoog wilt. Meer winnen voor de showdown (obviously :)). Dus meer driebetten, meer stealen, etc...

Gangstahhh

Maak je vooral niet te druk om dit soort lijnen, en ga niet random adviezen aannemen die buiten je spel liggen,

Zodra je iets gaat doen om je NSDW omhoog te brengen gaat meestal je SDW omlaag, dus het kost je niet zo veel geld als je denkt, ik zou gewoon bij je game blijven en proberen langzaam aan video's te kijken en leaks te gaan busten en niet te gaan overdrijven en jezelf gek maken met kleine statistiekjes waar je je teveel van aan trekt

elderwon

Wat gangstah zegt.
Die non-SD worden pas van belang op wat hogere limieten.
Zolang je lagere limieten speelt callen de vissen veel liever dan dat ze folden. Je SD-winnings zijn daardoor veel belangrijker.
Voorlopig niet in je hoofd steken, andere stats zijn veel belangrijker.