Hey Yoghurt,
Ik weet niet zo goed wat je precies bedoelt. Ik zie zo niet direct een reden waarom je met de oude SSS iemand kon meezuigen en nu niet meer. Je speelt nog altijd met een kleine stack van 20BB, wat sowieso al wil zeggen dat je postflop weinig speelvrijheid hebt. Je kunt veel moves die met BSS wel kunnen niet maken, omdat je er de stack niet voor hebt.
Steals zijn juist heel nuttig om de vele blinds die je betaalt enigszins terug te winnen. Daarnaast krijg je er een wat loosere image van, wat weer betekent dat je misschien wat meer actie krijgt op je monsters, mits je er voor zorgt dat je wel consequent bent in je betsizes (dus 3BB steals, dan ook 3BB openraises uit late positie met monsters, etc.).
De strategie is naar ik weet op zo'n manier aangepast dat het makkelijker toe te passen is. Ik weet niet of je bekend bent met de stack:raise ratio, maar die staat tegenwoordig al niet meer in de artikelen. Toch houden veel SSSers die deze wel kennen (hiervoor verwijs ik naar een video van DeKuip over de stack:raise ratio) zich er aan. Of de nieuwe strategie winstgevender is of niet kan ik zo niet zeggen. Wel is deze strategie bewezen winstgevend, dus daar zal het niet aan liggen. 
Uiteraard kom je het verst wanneer je begrijpt wat je doet en goed nadenkt over elke afzonderlijke situatie. Toepassen van een strategie die je op papier aangeleverd krijgt is één ding, maar deze ook goed begrijpen en je eigen kennis toepassen op elke afzonderlijke situatie is een tweede.