Ik kan er niets aan doen, ik doe gewoon wat er op de SHC staat, en ben mezelf constant aan het dwingen om me daar strikt aan te houden. Ik wil 10.000 handen puur volgens de SHC spelen.
Dit doe ik bewust omdat ik eigenlijk een Fixed Limit spelen ben en daar je handrange veel uitgebreider is. Ik wilde kijken of SSS me beviel maar tot op heden valt het me tegen. Nu ben ik aan het grinden om gold status te halen zodat ik naar de MSS kan kijken. (waarom staat die eigenlijk onder gold artikelen? vind ik een beetje flauw) Zet die gewoon tussen SSS en BSS in...
Daarnaast ben ik veel kaart dood geweest, 1 uur spelen op 9 tafels en dan 2 handen kunnen spelen, de rest niets krijgen bijvoorbeeld is gisteren nog voorgekomen.
Vandaar dat mijn non SD zo slecht is. Ik heb ook een post gemaakt over NL5 in het pokerdiscussie forum
Op NL5 wordt erg tight gespeeld, heel vaak wordt tegen mijn raises alom gefold, en als iemand dan meegaat dan hebben die meestal ook een degelijke hand.
Ik denk dat op NL2/NL5 SSS niet optimaal werkt omdat mensen daar met hun laatste centjes aan het spelen zijn en daardoor erg tight gaan spelen. Dus er wordt door iedereen gefold, of je krijgt een coinflipje. De meeste handen waar ik tegen speel zijn AJ+, pocket pairs of suited connecters.
Misschien dat daarom deze grafiek er zo uitziet. Ik ben er nog niet over uit
Nu ik erover nadenk. Ik ga all-in na een raise, en daarop wordt heel vaak gefold, zou dat de verklaring zijn? Ik speel op Ipoker en daar kan je niet minder dan 25BB inkopen, misschien dat daarom veel mensen folden op mijn All-in, en dat daarom mijn EV zo laag uitvalt?
Zij raisen $0.16 en ik moet dan meteen verhogen naar $1.