Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Poker

25 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
1,287 Weergaven

Beste,

Hoe kan je je spel verbeteren?

Ik blijf maar hangen op NL2 en blijf Break-even draaien (wat niet slecht is, maar na zoveel maanden sta ik terug op 50 (top : 79 , dieptepunt : 33).

Wat kan je doen om je leaks nog te minderen?

Jammer genoeg werkt elephant en HEM niet (alles al verwijderd en opnieuw installed (paar keren) en nog blijven ze geen handen importeren.

Iemand die bepaalde boeken aanraadt? video's? series op internet? ....

24 reacties

begin bijvoorbeeld eens met je eigen stats hier te posten en wat artikels opnieuw te lezen alsook wat video's te kijken (ik raad bijvoorbeeld de serie van Rogier en Ajfonso ten zeerste aan! )

Verder kan je ook altijd es rondhoren of er wat mensen zijn die je es willen railen om te kijken of zij wat leaks kunnen spotten en je kan ook altijd de public coachings volgen om beter te worden!

Nox

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hoe kan je je eigen stats posten als er geen hulpprogramma werkt?

ah, je gebruikt geen HEM of PT3 of Elephant dus? Zonder deze gaat het namelijk niet zonder een premium account bij PTR(dewelke ook niet altijd uberaccuraat zijn)

Nox

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

HEM en elephant werken niet. Al peer keer opnieuw geprobeert en het lukt nog altijd niet om handen te importeren

op welk platform speel je?

Nox

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
rafski

cool, een Pokertopic op het forum =)

Niet bluffen, tight spelen, en je sterke handen stevig valuebetten moet op NL2 toch tot winst leiden, daar heb je je stats nog niet nodig.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dat doet ik, maar ik geraak gewoon niet omhoog of er moeten enkele leaks zitten?

en is uw reactie (cool pokertopic op forum) sarcastisch? :)

Sjors777

De sleutel tot beter spel zit niet in veel spelen, maar juist coaching volgen, video's kijken en artikelen lezen. Probeer kennis die je opdoet toe te passen, en je zult zien dat je spel beter wordt.

Oorspronkelijk gepost door rafski
cool, een Pokertopic op het forum =)

I chuckled... :f_biggrin:

De dingen die je leest hier, artikelen, blogs of video's die je kijkt. Niet alleen zien en lezen maar ook in je opnemen. Zorg dat je de kennis nog weet nadat je het gelezen hebt.

rafski

Oorspronkelijk gepost door Snuffeltje
Dat doet ik, maar ik geraak gewoon niet omhoog of er moeten enkele leaks zitten?

Uiteraard zullen er leaks zitten. Je moet toch zeker eens extra letten op mijn NL2-checks: niet bluffen, tight spelen, en stevig valuebetten, want het zou kunnen dat je denkt dat je dat doet, maar toch in de fout gaat. Artikelen en video's van NL2 zouden je ook het goede voorbeeld moeten tonen.

Ik vond uw titel gewoon grappig. Wel een erg brede vlag om de lading te dekken.

Oorspronkelijk gepost door Snuffeltje

er moet toch ergens dan iets fout gaan want men een straightforward ABC value-style zonder bluffen etc moet je NL2 normaal gezien wel redelijk hard crushen...

Ik vermoed dus dat je nog best wel wat basic leaks zult hebben waar je aan zal moeten werken. I know, klinkt hard, maar is wel realistisch.

Als eerste voorstel zeg ik: lees de basic artikels nog eens door en bekijk een aantal videos en ga dan een sessie spelen waarin je specifiek let op een paar concepten die je uit de video hebt gehaald!

Als je merkt dat het alsnog niet gaat, vraag dan eens aan iemand om es mee te kijken terwijl je speelt, dit kan vaak ook wel helpen!

Nox

nickvdb1990

houd je VPIP laag, en in de buurt van je PFR :)

Oorspronkelijk gepost door nickvdb1990
houd je VPIP laag, en in de buurt van je PFR :)

en hoe weet je je VPIP en PFR zonder trackingsoftware? :P

Nox

LaughingMan85

Mijn raad: goede folds leren maken, is één van de moeilijkste en belangrijkste dingen om te leren op FR. Zo moet je niet te rap broke gaan met een TP/overpair aangezien mensen meestal enkel raisen met handen die beter zijn dan een overpair.
Ook kun je als beginnende speler met je PP's beter enkel gewoon setminen (zeker zonder stats) en niet een cbet op een flopje callen om dan te folden op de turn.

PS: lijkt me raar dat je HEM niet krijgt gedraaid, gebruik ook HEM en FTP en als je de nieuwste versie download heb je normaal geen probleem, als je foutmeldingen, problemen hebt, moet je eens gaan kijken op het HEM forum, hun support is zeer goed.
Ben je zeker dat je je handhistory wel degelijk opslaat? en in het engels?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik zal eens alles opnieuw lezen en bekijken en erop letten als ik fouten maak. Vind het vrij raar dat ik gewoon niet hogerop geraak

dat van hem elephant is vrij raar (en heb intussen al een topic geopend op het forum)

bobm78

Niet gemeen bedoeld dit, maar dat je tracker niet werkt is idd jammer en lastig.
Maar dat staat los van het feit dat je break even speelt, en gevoel hebt niet hoger op te komen.
Op NL2 zou het je ook zonder stats moeten lukken lijkt me...
Dus ik zou vanaf de basis alles nog eens doornemen als ik jou was, video's artikelen, enz enz.

Succes !

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Jep was ik van plan want dat je breakeven blijft op NL2 heeft inderdaad niets te maken met een programma.

Er moeten ergens leaks in mijn spel zitten, maar ik wou dat programma gebruiken om mijn stats te posten op het forum en dat ik dan misschien rapper zag wat ik misdeed.