ik poker nu een tijdje op poker770
ik zie er hele vreemde dingen op de cashtafels:
bijv: mijn sterke handen raise ik 3 a 4x bb die worden gecallt met niks en hitten flushes straten etc het is echt te gek voor woorden, wat voor spelers er daar spelen plus de kaarten die er vallen, nu kun je zeggen makkelijk geld winnen daar tegen donks maar dat is totaal niet zo, wereld van verschil met pokerstars! ik tilt niet omdat ik dit post ben benieuwd of andere dit ook al is opgevallen..?want dit klopt en kan gewoon niet
wat een noob weer.. eerst genoeg rake betalen, dan pas mag je winnen. Dat weet je toch?
omg...
Ik denk dat je er goed aan doet om met voorbeelden te komen, want het kan best zijn dat je op gecoördineerde boards je AA overspeelt. Dus als het board bijvoorbeeld T
9
8
is op de flop en je zit tegen meerdere spelers heb je een grote kans dat je A
A
niet meer goed is en dan moet je in staat zijn om de hand weg te leggen.
770 is rigged, dat weet iedereen toch... daarmee dat hun licentie in België terug ingetrokken geweest is.
Moest je poker 770 in je op omwisselen met pokerstars dan was je topic hier al lang verwijderd ;-)
Oorspronkelijk gepost door Jefke112
Moest je poker 770 in je op omwisselen met pokerstars dan was je topic hier al lang verwijderd ;-)
Ja negatieve posts over hun eigen netwerk hebben ze wel graag, maar over de concurrentie ho maar, dat gaat te ver.
voor flop allin bijv AA tegen 9Ko
met QQ 4xbb tegen 7op3o tegenstander blijft bets (75% tot potsize)callen en hit trips op de river
spelers die 3x bb raises callen met KJo
etc etc
ik kan zo wel ff doorgaan met voorbeelden, ik poker al wel een lang genoege tijd online om te zien dat dit niet klopt of 75% van de spelers daar callt en raised alles na 1 hit maar mij leverd dat geen winst op bij poker770
Oorspronkelijk gepost door DragonsCourage
antwoord dan niet ipv altijd dezelfde bekakte hautaine shit divvie.lompe mongool
Awh benjamin, beetje boos? Hoe is het met ons visje in de wondere wereld van poker?
Kusje!
ben je in de spiegel aan het kijken terwijl je jezelf die vraag stelt?
zijn je teelballetjes eigelijk nu al ingedaald?
Nee sorry, ik heet geen benjamin die wanhopig blogs gaat spammen omdat hij de 2,50's niet beat.
Verder is je opmerking nogal seksistisch. Ben je toevallig pedo? Of gayfish?
Hallo divvie en DragonsCourage
Hou het wel een beetje netjes, want niemand zit op een ordinaire scheldpartij tussen jullie 2 te wachten.
Als jullie hiermee doorgaan overtreden jullie de Forumregels en met name regel 1 en dan krijg je een ban voor bepaalde tijd.
Groetjes,
SDK1987
Hallo SDK1987
Ik zal het voortaan netjes houden, zodat het niet leidt tot een ordinaire scheldpartij tussen DragonsCourage en mij. Ik wil namelijk niet regel 1 van de
Forumregels overtreden, waardoor er een kans bestaat dat ik een ban krijg voor bepaalde tijd.
Groetjes,
divvie
hallo sdk
mss moet je een ban geven voor onbepaalde tijd, want ik kan het niet laten om divvie een gehandicapte verspilling van ruimte te vinden.
Zijn ouders geven me gelijk.
mvg
Oorspronkelijk gepost door DragonsCourage
mss moet je een ban geven voor onbepaalde tijd,
done