Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Red line issues

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
811 Weergaven
dopiejopie88

Beste PS'ers,

Begin februari ben ik overgestapt van mijn geliefde FR naar de SH tables. Dit was in het begin even wennen, maar inmiddels heb ik er zo'n 30k handjes opzitten, inclusief bijbehorende grafiek (Graph).

Nou zijn mijn overall winnings wel prima (run 8bb/100 handen over 30k sample), maar mijn non-showdown winnings zijn echt DRAMATISCH. Na het kijken van de video 'the thin red line' had ik een paar sessies waar mijn rode lijntje eventjes rond de 0 was, maar van alle sessies die ik tot nu toe heb gespeeld heb ik in 95% van de gevallen een sterk dalende red line.

Ik speel nl20/30 gemixt op 888poker, en hoewel dat vrij fishy is heb ik niet het idee dat mensen de fold button niet kunnen vinden (zoals op nl2). Een red line die rond de 0 ligt zou in mijn ogen dus best wel moeten kunnen en als ik kijk wat ik dan extra aan bb/100 handen kan pakken is dat echt huuuuuuge.

Waar zitten volgens jullie de grootste verbeterpunten om deze lijn weer richting de 0 te krijgen? 3bets pre, second barrelen, vaker bluffen, thin value bets op de river? Graag advies!

Beantwoorden
Citeren
8 reacties

omg... kappe nou. Je wint 8bb/100 wat is je probleem.

Als jouw rode lijn omhoog gaat gaat je blauwe sterk omlaag. Het is allemaal zo relatief.

Heb het ergens anders ook gepost maar ik had ooit eens heel veel handen op nanonoko (meer dan 10k) (deze speler speelt 24 tafels 400 tot en met 5knl en wint bijna op elke stake 6bb/100) en hij verloor ook dik op nonshowdown (blauw recht omhoog). Dat redline gemekker is bullshit.

Je ziet er enorm solid uit, iets wat maar weinig mensen op dit forum hebben dus wees daar trots op en ga het niet verkloten met onzin light 3betting 3 barrel bluffs enzovoorts.

Beantwoorden
Citeren
Qubie

wat ajfonso zegt. +1

Wat niet wil zeggen natuurlijk dat het niets waard is om ernaar te kijken. Het hangt altijd een beetje van je tegenstanders af ook.
Waarop het vooral zal van afhangen. Hoe goed kun je flops lezen en inschatten hoe vaak een flop je tegenstander zijn range hit. Als je dat goed kunt kun je op de goede momenten tegen de goede tegenstanders wsl wel wat value halen.

Beantwoorden
Citeren
luca02

Een BE non sd line is wel mogelijk op nl20/nl30:)

Dit is mijn graph op nl20 in oktober op Betfair, denk dat de spelers qua niveau ong. even slecht zijn als op 888poker.

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88

Oorspronkelijk gepost door luca02
Een BE non sd line is wel mogelijk op nl20/nl30:)

Dit is mijn graph op nl20 in oktober op Betfair, denk dat de spelers qua niveau ong. even slecht zijn als op 888poker.

ziet er solid uit! heb je tips om die rode lijn omhoog te krijgen? want zoals aangegeven had ik na het kijken van die thin red line video af en toe nog wel een lijn die even BE liep, maar in 99% van de gevallen was dat niet geval..

Beantwoorden
Citeren

geen bets callen als je weet dat er bets achteraan komen waarop je moet folden. Niet cbetten als je weet dat je tevaak gecalled wordt en je de meeste turns niet door kunt betten. Geen 3bets callen als je te vaak van plan bent om te folden postflop.

Meer blinds stelen.

Beantwoorden
Citeren
Rogier

gewoon als 1e allin zijn zodat je niet meer kan folden en je tegenstander wel kan folden helpt ook.

not sure wat dat voor je groene line doet...

Beantwoorden
Citeren
luca02

Kom er later nog ff op terug:)
Moet nu naar werk.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel

Meer bet/folde, minder check/calle hatsjee groetjes de cashnoob.

Beantwoorden
Citeren