Beste PS'ers,
Begin februari ben ik overgestapt van mijn geliefde FR naar de SH tables. Dit was in het begin even wennen, maar inmiddels heb ik er zo'n 30k handjes opzitten, inclusief bijbehorende grafiek (Graph).
Nou zijn mijn overall winnings wel prima (run 8bb/100 handen over 30k sample), maar mijn non-showdown winnings zijn echt DRAMATISCH. Na het kijken van de video 'the thin red line' had ik een paar sessies waar mijn rode lijntje eventjes rond de 0 was, maar van alle sessies die ik tot nu toe heb gespeeld heb ik in 95% van de gevallen een sterk dalende red line.
Ik speel nl20/30 gemixt op 888poker, en hoewel dat vrij fishy is heb ik niet het idee dat mensen de fold button niet kunnen vinden (zoals op nl2). Een red line die rond de 0 ligt zou in mijn ogen dus best wel moeten kunnen en als ik kijk wat ik dan extra aan bb/100 handen kan pakken is dat echt huuuuuuge.
Waar zitten volgens jullie de grootste verbeterpunten om deze lijn weer richting de 0 te krijgen? 3bets pre, second barrelen, vaker bluffen, thin value bets op de river? Graag advies!