Ga naar het forum
Eerste graphje, nee...

Meldingen
Alles wissen

Eerste graphje, need feedback!

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
504 Weergaven
MrNeef

Hey guys,

Ik ben sinds gisteren _echt serieus_ bezig met poker, ik speel MSS op de micro-limits van PokerStars. :f_cool: Voorheen speelde ik SH BSS ZOOM maar merkte dat ik veel te snel tilte omdat vele alleen maar wachtte op monsters en direct all-in pushte - misschien leuk om een keer op hogere stakes te spelen.

Vandaag 1500 handen gespeeld en ben erg content over mijn beginnersspel. In totaal zo'n 2.5 BI up, maar vooral veel geleerd. Nu zit ik alleen met een paar vragen;

:spade: De all-in EV lijn; loopt deze nu goed? Zo ja, betekent dit dat ik goede reads maak?

:heart: Ik gebruik HEM2 als HUD. Het lijkt alsof hij de stats niet opslaat, maar alleen stats gebruikt van de huidige sessie. Kan ik de HUD zo instellen dat ik over een week nog stats zie van vandaag?

:diamond: Ik maak nu gebruik van VPIP, PFR en 3bet - is er iets anders wat jullie mij aanraden?

:club: Hoeveel handen is een goed sample? Voor mijn gevoel beat ik NL2 wel, maar voordat ik overstap naar NL5 wil ik dit wel zeker weten. 1500 handen lijkt me een _erg_ klein sample.

Het graphje;

Beantwoorden
Citeren
5 reacties

Speel eerst maar door tot 30k handen ofzo, dan heb je eerder een redelijk sample of je de stake beat. ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Hey,

Ik kan er weinig zinnigs over zeggen behalve dat de groene lijn de goede kant op gaat.

Ik heb je thread naar het NLH forum verplaatst omdat je daar denk ik een beter antwoord zult krijgen.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door MrNeef
:spade: De all-in EV lijn; loopt deze nu goed? Zo ja, betekent dit dat ik goede reads maak?
De all-inn-ev is hoger dan je profit. Dus dat betekend dat je relatief veel showdowns hebt verloren, terwijl op het moment dat het geld erin ging de beste hand was. Dat kun je ook zien aan de showdown profit lijn(Blauw), want die is lager dan de groene lijn

:heart: Ik gebruik HEM2 als HUD. Het lijkt alsof hij de stats niet opslaat, maar alleen stats gebruikt van de huidige sessie. Kan ik de HUD zo instellen dat ik over een week nog stats zie van vandaag?
Als het goed is slaat HM automatisch de stats op in een database op je computer. Dus zou je de stats altijd kunnen vinden.

:diamond: Ik maak nu gebruik van VPIP, PFR en 3bet - is er iets anders wat jullie mij aanraden?
Fold to 3 bet, Steal, Fold to steal, Flop CBet en Flop Fold to CBet. Natuurlijk moet je wel wel weten wat je aan deze stats hebt. Andere kun je beter alleen die je nu gebruikt gebruiken.

:club: Hoeveel handen is een goed sample? Voor mijn gevoel beat ik NL2 wel, maar voordat ik overstap naar NL5 wil ik dit wel zeker weten. 1500 handen lijkt me een _erg_ klein sample.
Lijkt mij een sample van 30k wat TheSecretE voorstelt een prima sample om een 1ste indruk te hebben hoe het gaat.

Beantwoorden
Citeren

Dat lijkt me een goede basis voor je HUD idd :) Miss nog aanvullen met agressie factor, turn cbet en fold to turn cbet?

Beantwoorden
Citeren
MrNeef Topicstarter
MrNeef

Thanks! Nog zo'n 26K handjes te gaan en dan overstappen naar NL5 :f_cool:

Beantwoorden
Citeren