Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Redlines

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
569 Bekeken

Tips en tricks om je redline omhoog te krijgen:

1) efficiënter cbetten

-> Flops beter inschatten
-> Second barrelen op scarecards

2) Preflop 3bet spots en SQ spots zoeken

3) Niet alle draws chasen en draws agro spelen waar mogelijk

4) Minder tafels spelen

5) minder OOP spelen in general

6) Je hand plannen = Geen call call fold poker spelen met weak made hands

7) Te veel folden op cbets en op 3bets

Had wel graag eens gehoord wat jullie meningen zijn , jullie ervaringen en tips enzo... schiet me gerust af want ik ben een cashgame fish :D

7 replies
Twisted1984

Vooral punt 6 is zeer belangrijk :). Goede punten in ieder geval, weinig op toe te voegen.

Hoeveel is een mooi foldto3bet % ?

Ik heb het gevoel dat ik hier wel wat non SD winnings mee verlies. ik call bv om te te veel flops te folden. Zoek atm nog een beetje hoe ik hier goed op reageer.

PieterT4

Oorspronkelijk gepost door Tibovw
Hoeveel is een mooi foldto3bet % ?

Ik heb het gevoel dat ik hier wel wat non SD winnings mee verlies. ik call bv om te te veel flops te folden. Zoek atm nog een beetje hoe ik hier goed op reageer.

+1

Ben hier ook wel benieuwd naar.

Rogier

hangt compleet af van je tegenstander. 3bet ie maar 2% oid heeft ie altijd AA en KK, dan weet je prima dat je daar zogoed als alles kan folden

samni

Oorspronkelijk gepost door Tibovw
Tips en tricks om je redline omhoog te krijgen:

1) efficiënter cbetten Dit sowieso.

-> Flops beter inschatten
-> Second barrelen op scarecards

2) Preflop 3bet spots en SQ spots zoeken Veel 3betten op een nitty tafel kan inderdaad ook helpen!

3) Niet alle draws chasen en draws agro spelen waar mogelijk Je mag alleen maar de draws chasen waar je de odds voor krijgt dus als je de odds altijd krijgt, zal ik hem ook altijd chasen...

4) Minder tafels spelen Uw spel mag amper lijden onder je volume.

5) minder OOP spelen in general Dit ook wel, speelt per definitie moeilijker.

6) Je hand plannen = Geen call call fold poker spelen met weak made hands Misschien wel één van de belangrijkste punten.

7) Te veel folden op cbets en op 3bets Dunno

Had wel graag eens gehoord wat jullie meningen zijn , jullie ervaringen en tips enzo... schiet me gerust af want ik ben een cashgame fish :D

Draws chasen oop is gewoon zo kut om value uit te krijgen nog als je hit...

En als je multitabled lijdt je spel der altijd wel in zeker mate onder qua winrate . $/h maakt dan het verschil

Sjors777

multihanded OOP gewoon meteen initiatief nemen met een draw.