Ja klopt ABC tight agressive. Ik wacht dus gewoon op mooie handen en probeer daar potten mee te verdienen.
Aangezien ik vroeger met van alles speelde, denk aan 6 7 suited dat soort handen. Probeer je de pot te bluffen en vervolgens verlies je door stom te bluffen. Dit hielp niet en verloor hier vaak mee. Dus ik ging beginnen met ABC poker dus wanneer je hit, bet je.
Ik zet mijn tegenstanders altijd op ranges, preflop erna turn en river.
Stel ik heb een hand bv K10 en ik speel tegen 1 persoon, dan probeer ik meestal al te kijken op welke hand ik hem kan zetten. Dan zie ik de flop stel ik mezelf voor wat ligt erop tafel, welke draws, mogelijke handen. Ik denk altijd na watvoor soort hand hij zou kunnen hebben.
Vandaag ook. Speelde HU S&G 15-30. Ik raise naar 90 met KK. Hij callt, flop valt A 7 7 ik C-bet 105 hij reraist. Ik call turn X . Hij bet groot ik fold. Op de flop zet ik hem bijna al op een A, maar Koningen speel je niet op meteen al op de flop op te geven. Uiteindelijk op de turn folden ik. Dus ik denk degelijk na over wat soort handen mijn tegenstanders hebben.
Hoeveel handen ik in 11 maanden heb gespeeld weet ik niet zijn er een hele hoop. Ik ben begonnen met 0.05 - 0.10 , nu ben ik terug gegaan naar 0.02.- 0.05