Hallo,
Ik heb zojuist een vraag.
Heb net een hand gespeeld ik had in de CU QQ. Ik raise naar 30 cent, he re-raist naar 1.20. Ik maak er 3 dollar van. En hij gaat all in. Ik had zelf een stack van 5.20.
Volgens de strategie moest ik wanneer iemand reraist all in moet pushen met QQ. Uiteindelijk is dat gebeurd, met 5.30 stack ging erin. Helaas verloor ik op de turn door een A.
Volgens de strategie moest ik deze hand zo spelen, maar echter ben ik hier niet blij mee. Als het aan mij had gelegen, callde ik zijn 1.20 om te de flop te zien. Zijn range kon makkelijk AA KK of AK zijn. Opzich ben ik er nooit van om alles erin te gooien preflop tenzij ik AA of KK hebt. Ben niet van het gokken, wil de hand meestal uitspelen.
Als het aan mij lag callde ik de 1.20 en de flop kwam 7 8 3 , 2 ruiten en een schoppen. Zette hem zoweizo niet op 7 of 8, dus de flop zag er schoon uit.
Uiteindelijk is dit niet zo gegaan en ging het dus all in.
Maar wat raden jullie mij aan, volgens de strategie of mijn eigen spel ?
Eigenspel: call 3 bet, hij checkt of hij bet, als hij checkt bet ik groot. Aangezien ik mijn hand wil beschermen en ik ben ben bang voor AK of een overpair. Die mijn vrouwen verslaan. Mocht die callen zet ik hem meteen al op AK aangezien hij mij all in zou zetten op de flop. A dan op de turn, zou ik checken omdat ik al voor 95 procent weet dat die een aas heeft en op de turn zou folden. Zou mij zowiezo al de hele 5 dollar hebben gespaard.