Hallo mensen :),
Ik vraag me af wanneer ik de BB moet Callen uit de SB met Trash-handen? Is dit bijvoorbeeld afh. van het aantal Limpers? Ik zie namelijk regelmatig mensen die zomaar hun SB lijken weg te geven.
gr. Gappy
Hallo mensen :),
Ik vraag me af wanneer ik de BB moet Callen uit de SB met Trash-handen? Is dit bijvoorbeeld afh. van het aantal Limpers? Ik zie namelijk regelmatig mensen die zomaar hun SB lijken weg te geven.
gr. Gappy
Hey Gappy,
In de standaard Short Stack Strategie callen we nooit preflop, maar raisen we alleen met de handen die op de SHC staan weergegeven (de starthandenkaart). Je kunt dit uitbreiden met een aantal dingen die je gaandeweg zult leren. Een daarvan is het limpen van bepaalde handen:
Dit zijn optionele uitbreidingen die je winrate iets kunnen verhogen, maar met meer risico. Het effect is niet bijzonder, dus als je niet precies weet wat je doet raad ik het nog af. Zeker op de microlimieten, zeg t/m NL25, is dit totaal niet nodig om winst te maken.
Kortom: Probeer je in het begin toch echt netjes aan de SHC te houden zonder fancy plays.
Hoi Xpload1989 :),
Bedankt voor je heldere antwoord. Ik moet die SHC echt letterlijk opvolgen......kost me behoorlijk veel moeite om die $ 0,05 af te geven......Nederlands trekje misschien?!
Was me toch niet helemaal duidelijk.....nu wel....
gr. Gappy
Bij suited aces:
Mag je een 3 of kind met A kicker verder spelen? Ja toch niet?
Maar een 3 of kind van A met 3 kicker speel je niet verder omdat je vb kan botsen tegen 3 of kind A met J kicker?
dat bedoel je toch met volgende tekst niet?
Suited Aces (Axs handen): Je speelt voor two pair, three of a kind (met je kicker, niet de Aas, vanwege het gevaar op een betere Aas), flush of straight. Top Pair is dan dus niet genoeg.