Ga naar het forum
Special Coaching- L...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Special Coaching- Live Hand evaluation

28 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
3,531 Weergaven

Hier wat feedback van mijn kant:

De coaching was echt wel leuk en leerzaam, mede doordat het boeiend en interactief was! De lengte was in 2e instantie perfect (Rogier bedankt), maar ik zou deze niet langer maken dan 1.5 uur. Hopelijk krijgt deze coaching een vervolg!!! Bedankt iig!!

Vond het zeker een interessante coaching, er was uitgebreid de tijd om een aantal handjes iets gedetailleerder te analyseren en bovendien wat alternatieven te bekijken. Daarnaast veel interactie met de spelers die de coaching volgen, denk inderdaad dat 1,5 uur de perfecte lengte zou zijn voor deze coaching.

marcelhermus

ik wilde ook nog steeds even reageren.

vond de coaching zeker wel nuttig.
alleen was het denk ik in het begin nog even wennen. wel denk ik dat het belangrijk is dat je probeert een hand binnen een bepaalde tijd te bespreken.
ook moet je van een hand niet meer maken dan het is. het is wel de bedoeling om er dieper op in te gaan. maar een hand is meestal tot een bepaalde wijze complex en dan houd het op.

jammer was dat het alleen verbaal was. op enige wijze het visueel te kunnen zien doet ook wel veel. maar dat lijkt me voorlopig nog niet mogelijk.

en ik wil eigenlijk nog meegeven dat een hand niet behandeld hoeft te worden van mij als de persoon niet in de coaching aanwezig is. dat doet de waarde van de behandeling heel erg dalen.

RobbieV Topicstarter
RobbieV

Bedankt voor alle reacties. Leuk om te zien dat de meeste positief waren. Dit is voor mij een reden om de coaching vaker te gaan doen. Ik dacht zelf dat het leuk was om bi-weekly te doen samen met Rogier. De lengte zal ik veranderen naar 1.5 uur en voor de zekerheid een beperkt aantal minuten per hand doen, zodat we niet te langdradig worden en het tempo in de coaching redelijk hoog blijft. De enige uitzondering natuurlijk als er veel vragen over een hand zijn, waardoor we nog even blijven hangen.

Verder was het voor mij zelf wel even wennen, heb het nooit eerder gedaan noch Rogier. Mijn equilator doet het niet thuis en was vergeten pokerstove te installeren en met excell uitleggen tijdens een coaching werkt niet. Dus voor volgende keer ga ik zelf in ieder geval meer gestructureerd aan het werk. Zodat het vlotter verloopt en zorg ik dat alle programmas als Pokerstove klaarstaan.

Ik hoop dat ik zo voldoende de feedback in de coaching verwerk en als jullie nog suggesties hebben dan hoor ik dat graag. Anders tot ziens bij de volgende coaching!(22nov)

Rogier

Oorspronkelijk gepost door RobbieV
Zodat het vlotter verloopt en zorg ik dat alle programmas als Pokerstove klaarstaan.

zoals watnogmeer?

Rogier

robbiev

Rogier

je bent vergeten de coaching

Rogier

van aanstaande zaterdag in te plannen, waarin RobbieV en ik wederom jullie handen gaan bespreken in een live coaching sessie.

Aan iedereen die deze post leest: aarzel vooral niet om jullie handen te posten, waar je nog graag wat commentaar op wilt !
Indien je niet zeker bent of je je hand optimaal gespeeld hebt, of je gewoon niet zeker bent wat je moet doen op een bepaald moment in de hand, post :D

ff voor de duidelijkheid: er is dus weer een special coaching :D

zaterdag de 22e,waarschijnlijk om 7 uur. be there!