Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

spelen van MSS

13 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
1,103 Bekeken
faithless1

Hoi,

Zijn er nog wat mensen die MSS spelen ?
Ben benieuwd naar hun ervaring hierin, speel zelf al enige tijd MSS met behoorlijke swings up en down.
Ik probeer zoveel mogelijk aan de SHC te houden.
Op microstakes is het vrij lastig spelen uit mijn ervaring omdat het call percentage enorm hoog ligt, een c-bet is eigenlijk behoorlijk verliesgevend bij geen hit en word afgestraft door een bet van villain op Turn of River als je daarna checkt.
Uiteindelijk speel je hier breakeven omdat ze je ook afbetalen met je AA of KK handen.

Zijn er mensen die al dan niet volgens de SHC of iets meer advanced MSS spelen en hier een beetje steady winst uithalen ?

Beantwoorden
Citeren
12 replies

Het hangt af van de omstandigheden van het geval en je tegenstanders hoe je ook moet gaan spelen.

Met een goede hand eerst raisen, dan de Cbet maken, zorgt er op de low stakes vaak voor dat ze folden. Indien jij de ervaring hebt dat ze alleen callen als je dit doet, dan moet je dit met monsters gaan proberen ;) betalen ze je zelf uit.

Post een paar handen en misschien kunnen wij er achter komen waarom je verliesgevend een Cbet maakt.

We kijken naar je uit :D

Beantwoorden
Citeren
Borr

Hi faithless,

Ik speel MSS op de nano stakes van 888. Gaat me goed af. In een paar duizend handen heb ik de $8 non-deposit bonus opgespeeld tot 31. Stelt niet zoveel voor natuurlijk, maar de graph ziet er wel leuk uit :)

Vergeet vooral niet door te betten als je wel een goede hand hebt op de flop. Ik krijg veel folds op cbets. Ik moet zeggen dat ik de SHC wel iets ruimer neem, omdat er zoveel gefold wordt. Maar post eens wat handjes, kunnen we even meekijken.

Beantwoorden
Citeren
Skrolk

Hey Faithless,

Zelf ook heel lang MSS gespeeld op 888, en ja de swings op mss kunnen heel erg zijn zeker op de lagere limieten. Mijn ervaring op 888 is ook dat er veel call happy fish zit die niet naar de board texture kijken.

Houdt je je gespeelde handen bij in PT of HEM, dan kan je zien hoevaak je Cbet succes vol is, niet elk board of situatie vraagt om een Cbet.

Soms kan het ook handig zijn om een delayed Cbet te maken in plaats van een directe Cbet op de flop, maar dan ga je wel al een beetje naar de advanced MSS, wat je eigenlijk pas gaat toepassen op de hogere limieten.

Welk limiet speel je nu?

Beantwoorden
Citeren
faithless1

Ik heb wel handen gepost op het forum, ben nu ook weer bezig om dat wat actiever te doen.
Ook op engelse forum.
speel momenteel NL4.
Ik gebruik pokertracker 3.
@Skrolk waar kan ik in pokertracker exact terugzien of een c-bet succesvol was ?
@Borr mijn ervaring is juist dat er niet gefold word en mensen je jusit toch wel callen.

Een aantal handjes staan in het beoordelingsforum.

Beantwoorden
Citeren
Skrolk

Je kan onder het tabje statistics welke je dan moet filteren op stake aan het einde je CbetF, CbetT en CbetR zien.

Ik weet niet meer of de succes percentage er standaard bij stonden of dat ik deze zelf heb toegevoegd destijds. Als ze er niet bij staan kan je ze handmatig toevoegen als stats in dit overzicht.

Mocht je er niet uitkomen moet je maar ff een gil geven.

Skrolk

Beantwoorden
Citeren
noisecore

ik speel NL100 en NL200€ mss als de tafels het toelaten op een kleine site. Zou het op lagere limieten niet spelen omwille van soft rakecap niet eens halen.

peace.

Beantwoorden
Citeren
faithless1

Hey Skrolk,

Heb het gevonden inderdaad, zie daar nu een percentage staan wat ik c-bet op flop.
Wat kan ik daar verder nu mee ?

Beantwoorden
Citeren
Skrolk

Hey faitless,

Dat zijn je cbets die je maakt op elke straat, die stats die ik bedoelde zijn je succes percentages van de cbets die je maakt, die moeten bij jouw dus laag zijn omdat je het gevoel hebt dat cbets niet werken op 888 of dat je geen respect krijgt voor jouw cbets.

Was meer om te kijken of je gevoel klopte :)

Onderstaand een voorbeeldje van mijn database.

Zoals al eerder gezegd ik weet niet of deze er standaard instonden of dat ik deze zelf heb toegevoegd.

Skrolk

Beantwoorden
Citeren
faithless1

Hoi,

Ik gebruik zelf pokertracker 3.
Ik kan niet ontdekken waar ik de succespercentage kan vinden.
Wel mijn algehele c-bet percentage.
Deze ccijfers zou ik voor mezelf wel interessant vinden maar kan ze dus niet vinden.

Beantwoorden
Citeren
Skrolk

Hey Faithless,

Dan kan je ze handmatig opzoeken en toevoegen, ik had deze stats ook in PT3 al.

Mocht je ze niet kunnen vinden dan kan ik je eventueel wel helpen via skype en mikogo.

Skrolk

Beantwoorden
Citeren
faithless1

Hoi Skrolk,

Ik heb het gevonden inmiddels.
Kan ik nu dan ook een beetje achterhalen aan de hand van dat succespercentage op welke flops dat voornamelijk gelukt is ?
Bedankt voor je hulp al zover.

Beantwoorden
Citeren
Skrolk

Oke mooi zo,

Het zoeken van specifieke situaties is moeilijk in PT of je moet een geleerde zijn heb ik inmiddels begrepen :D.

Klopte je gevoelens een beetje of valt het achteraf wel mee met cbets die niet lukken op diverse straten.

Hoeveel % van je openraises cbet je nu en wat is het percentage dat ze lukken?

Skrolk.

Beantwoorden
Citeren