Ga naar het forum
Handen terugkijken

Meldingen
Alles wissen

Handen terugkijken

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,009 Weergaven
sjaakie013

Beste mensen,

Is er een soort van handigheidje waarmee jullie je handen opslaan. Ik gebruik namelijk geen software als HEM of iets anders. Pokerstars kan wel mijn handhistory opslaan en vroeg me dus af of ik tijdens het spelen een hand kan markeren, aanvinken etc. om hem later snel terug te vinden.

Nu ben ik vaak aan het spelen maar heb geen zin om helemaal terug te kijken naar welke hand het ook alweer was.

Groet,
Sjaakie

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
RocknRollAd

Zorg in ieder geval dat je ten allen tijde hebt aangevinkt dat je handen opgeslaan worden op je harde schijf.
Verder kan je vb. een replayer gebruiken om je handen terug te bekijken/analyseren/etc.
Tenzij je trackingsoftware hebt (pokertracker/holdemmanager) lijkt me dat de beste optie.

Goed werk in ieder geval.
:heart: ad

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Je kunt de handen die je terug wilt zien kopiëren naar je klemboard en dan later terugkijken. Terugkijken kan makkelijk met een handconverter, zoals weak-tight of deuces cracked of van Pokerstrategy. Daar kun je ook hele sessies (snel) terugkijken. Je kunt ook universal replayer gebruiken.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

ik review elke dag minstens 10 handen van mezelf. De handen die ik tegenkom wat ik wil reviewen later op de dag kopieer ik en zet ik in een kladblokdocumentje en in een map waar ik ze later kan terugvinden.

aan tafel=>options=>instant handhistory

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
Zorg in ieder geval dat je ten allen tijde hebt aangevinkt dat je handen opgeslaan worden op je harde schijf.
Verder kan je vb. een replayer gebruiken om je handen terug te bekijken/analyseren/etc.
Tenzij je trackingsoftware hebt (pokertracker/holdemmanager) lijkt me dat de beste optie.

Goed werk in ieder geval.
:heart: ad

kan het zijn dat de download niet meer werkt van die replayer? probeer hem namelijk te downloaden maar lukt niet.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

java in orde?

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
java in orde?

laat maar, zie nu dat HM2 free trial heeft :D zal ik die wel downloaden. :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
sjaakie013 Topicstarter
sjaakie013

Dankjewel jongens voor de snelle reacties!

Foutje van mij was dat ik mijn handgeschiedenis op dit moment opsloeg in een map die niet bestond, heb dus even een apart mapje aangemaakt waar hij alles opslaat.

Ook even replayer downloaden om mijn eigen handen in terug te spelen.

Thanks,
Sjaakie

Beantwoorden
Citeren