Ga naar het forum
SSS op Fulltilt nog...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] SSS op Fulltilt nog winstgevend?

12 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
509 Weergaven
Pimh112
Poker Player

Helleuu,

Ik speel nu een tijdje op Fulltilt met de SSS strategie, zoals jullie weten is deze niet echt meer mogelijk omdat je tafels heb met een BI van 20-40 BB en 40-100BB. (Op FR iig)

Ik speel dus die SSS strategie tegen alleen maar andere shortstackers en midstackers.

Iets looser spelen kan volgens mij wel aan deze tafels.
Hebben jullie nog meer tips, en of het nog winstgevend is, dan hoor ik het graag! :)

11 reacties

als je aan 40-100bb tafels gaat zitten speel je niet echt SSS. het voordeel van SSS is dat je door relatief zwakke handen wordt afgecalled aangezien je max 25bb hebt. als je SSS speelt met 40bb vernauwt villains raise al een heel stuk en wordt je vaker gecalled door een beter hand. beter schakel je in dit geval over naar MSS en zet je je aan de tafel met 50bb.

die 20-40bb tafels zitten gwn vol fish, denk dat je daar met 40bb wel beter zit,alhoewel ik hier tight zou spelen omdat ik dikwijls shoves zie met any 2 aan die tafels.

Pimh112 Topicstarter
Pimh112
Poker Player

Ik speel dus op de 20-40BB tafels hé, anders is het zoals je zei geen SSS die je speelt :P

aan 20-40 tafels is het ook niet echt SSS meer, maar door het lage niveau blijft het max inkopen zoals ik al zei het meest winstgevend

MeanGreen
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Pimh112
Helleuu,

Ik speel nu een tijdje op Fulltilt met de SSS strategie, zoals jullie weten is deze niet echt meer mogelijk omdat je tafels heb met een BI van 20-40 BB en 40-100BB. (Op FR iig)

Ik speel dus die SSS strategie tegen alleen maar andere shortstackers en midstackers.

Hebben jullie nog meer tips, en of het nog winstgevend is, dan hoor ik het graag! :)

Je moet alleen oppassen voor spelers die net als jij tight en agressief spelen volgens de SSS. Iemand met een 20bb stack is in 9 van de 10 gevallen gewoon een fish die niet veel geld durft of wil riskeren.

Praktisch alle tegenstanders tot en met NL50 op FT spelen geen SSS en spelen bijna alsof ze een big stack hebben en zijn dus prima om tegen te spelen.

@daanvdw als je met 40bb wil spelen zal je de MSS moeten volgen, SSS is dan niet meer toe te passen. Op de 20-40 tafels werkt SSS nog prima.

ItsTeddyKGB
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door MeanGreen

Helleuu,

Je moet alleen oppassen voor spelers die net als jij tight en agressief spelen volgens de SSS. Iemand met een 20bb stack is in 9 van de 10 gevallen gewoon een fish die niet veel geld durft of wil riskeren.

Praktisch alle tegenstanders tot en met NL50 op FT spelen geen SSS en spelen bijna alsof ze een big stack hebben en zijn dus prima om tegen te spelen.

@daanvdw als je met 40bb wil spelen zal je de MSS moeten volgen, SSS is dan niet meer toe te passen. Op de 20-40 tafels werkt SSS nog prima.

Onzin.

SSS werkt alleen bij 20% van de standaard buy-in. 20BB op een 100BB tafel, 8BB op een 40BB tafel.

SSS bestaat niet meer op FTP.

Oorspronkelijk gepost door daanvdw
aan 20-40 tafels is het ook "niet echt SSS" meer, maar door het lage niveau blijft het max inkopen zoals ik al zei het meest winstgevend

MeanGreen
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ItsTeddyKGB
Onzin.

SSS werkt alleen bij 20% van de standaard buy-in. 20BB op een 100BB tafel, 8BB op een 40BB tafel.

De afgelopen 80.000 handen SSS die ik op FT heb gespeeld aan de shallow 20-40 tafels vertellen een ander verhaal. Op iedere limiet van NL2 tot en met nu NL50 en NL100 heb ik met succes op iedere limiet minimaal 10.000 handen gespeeld en met een positieve winrate.

SSS zou niet werken als veel tegenstanders zich zouden aanpassen aan hun kleinere stack, maar aangezien bijna niemand dat doet en speelt alsof ze 100bb hebben blijft SSS werken.

Als je denkt van niet ben ik benieuwd waar je dat op baseert :)

ItsTeddyKGB
PokerStrategist

Onzin.

De afgelopen 80.000 handen SSS die ik op FT heb gespeeld aan de shallow 20-40 tafels vertellen een ander verhaal. Op iedere limiet van NL2 tot en met nu NL50 en NL100 heb ik met succes op iedere limiet minimaal 10.000 handen gespeeld en met een positieve winrate.

SSS zou niet werken als veel tegenstanders zich zouden aanpassen aan hun kleinere stack, maar aangezien bijna niemand dat doet en speelt alsof ze 100bb hebben blijft SSS werken.

Als je denkt van niet ben ik benieuwd waar je dat op baseert :)

Met de SSS is het juist van belang dat je gaat spelen tegen spelers die deze strategy zelf NIET toepassen. Of je wel winst of verliest hebt op de shallow tables, zal me daarbij geen moer uitmaken. Wat jij speelt is geen SSS :)

MeanGreen
PokerStrategist

Volgens mij leg ik net uit dat niemand bij mij aan tafel met 20-40bb volgens SSS speelt, dus dat "spelers die deze strategy zelf NIET toepassen".

En wat is volgens jou de SSS definitie dan?

noisecore
Oldschool Grinder

Helleuu,

Onzin.

:facepalm: :facepalm:

Sorry rounders fan maar het gaat wel degelijk om 20bb en niet om 20% van de max buyin

noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door daanvdw
als je aan 40-100bb tafels gaat zitten speel je niet echt SSS. het voordeel van SSS is dat je door relatief zwakke handen wordt afgecalled aangezien je max 25bb hebt. als je SSS speelt met 40bb vernauwt villains raise al een heel stuk en wordt je vaker gecalled door een beter hand. beter schakel je in dit geval over naar MSS en zet je je aan de tafel met 40bb.

die 20-40bb tafels zitten gwn vol fish, denk dat je daar met 40bb wel beter zit,alhoewel ik hier tight zou spelen omdat ik dikwijls shoves zie met any 2 aan die tafels.

FYP