Skip to forum
Stats over 200k han...

Meldingen
Alles wissen

Stats over 200k handen

11 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
2,030 Bekeken

Kan iemand is kijken naar men stats en zeggen welke stats afwijken van optimale?

Stats overall:

Turn cbet% ligt te hoog bij mij, moet dit minder doen. Volgens het filmpje waar ik naar gekeken heb moet dit rond de 45% liggen. Klopt dit?

3bet vanuit blinds mag zeker omhoog, van btn ook. Iemand die nog andere dingen ziet die verre van ideaal zijn?

Mag zeker ook meer 4betten tegen mensen die teveel 3betten en folden op 4bets. Gaat er ook voor zorgen dat ik QQ+, AK er vaker en beter in krijg.

Postion:

Winrate op de button moet een pak hoger!

Postflop Filters:

hands without QQ+, AK+ called preflop 3bet = true

Merk dat ik wanneer ik 3bets call, dit gebeurd het vaakst als SB en BB vrij wijd 3betten, de hand veel te snel postflop opgeef. W$Wsf ligt veel te laag. Meer voor deze potten vechten gaat mijn rode lijn ook ten goede komen.

saw turn = true, called turn cbet = true
winrate van -22,15bb/100

Ik moet handen sneller opgeven op turn.

check-call river: saw river = true, called river cbet = true
winrate van -548, 2bb/100

Minder rivers callen en meer blufcatchen op river. Bv als ik marginal made hand heb en river blankt op een drawy board check-call spelen om villain te laten bluffen. Uiteraard naar type villain kijken.

Alle feedback welkom want ben zelf geen expert in stats.

Beantwoorden
Citeren
10 replies

Yo,

Optimale VPIP/PFR/3Bet ligt zwaar aan playerpool.

20/17/7 is nogal TAG maar zeker niet slecht. Zou wel proberen om niet tighter te gaan. Maar looks solid.

VS3B Call zijn we niet vell mee zonder F23B of 4B. Ook als je feedback wilt op stats als F23B en 4B post dan liever een of andere popup met die % per positie.

WTSD/W$SD -> Tight. Pbb maak je iets teveel folds of laat je je te makkelijk wegdrummen uit de hand. Ofwel ben je zelf post te aggro

AF zit goed.

63/58 CBet freqs zijn erg aggro. Hierdoor heb je probably de leak dat je bijna altijd check/fold als je checkt. En/Of je river CB zal passive zijn.

Fold2CB zit goed

CB/Fold zit ook redelijk goed, beetje tight maar mensen xraisen niet al teveel op de micro's als bluff verwacht ik.

Ook als je feedback op RS stats wilt dan graag SBvCO, SBvBTN, BBvCO en BBvBTN onderscheiden.

Zou ook handig zijn om RFI te posten idpv PFR.

Goede RFI's voor UTG/MP/CO/BTN/SB zijn 14.5/20.5/30/55/40. Al denk ik dat mensen op de micro's hun blinds bijvoorbeeld helelmaal niet goed verdedigen waardoor een BTN RFI van 70% optimaal kan zijn.

yw

Beantwoorden
Citeren

°
Nice reply Farma!

Beantwoorden
Citeren

Thanks farma!

RFI is zelfde als UO pfr neem ik aan?
Deze waarde zijn bij mij 14/17.6/23.9/40.3/31.6 wat dus echt verre van ideaal is. Als ik dit al aanpas zou mijn winrate op de button zwaar omhoog moeten gaan?

RS stats bij mij zijn het volgende:

BB reraise steal from btn: 10.8, BB reraise steal from CO: 7.8
SS reraise steal stats vind ik precies niet terug in de kolom.

Heb popup gemaakt met 3bet, call 3bet, f23b van elke positie maar ik weet niet hoe ik die ergens tevoor moet laten komen, ff zoeken en dan post ik hem hier ook.

Beantwoorden
Citeren

Ja denk dat RFI = UO PFR. Not 100% sure.

Idd, vooral BTN/CO kan looser dus als die 24% en 40% kloppen. Niet dat tight perse zo slecht is maar sowieso dat je spots (value) mist.

Zelf speel ik bijna altijd 3B or Fold in SB. Goede RS waarden zijn dan:
Vs CO: ~7-10%
Vs BTN: ~15-20%

Die BB RS waardes zien er redelijk uit, ben niet zeker van RSvCO, ziet er loose uit. Effe to make it clear, mensen callen vaak niet wijd genoeg in blinds. Tegen een 50% BTN opener is Q9o/Q8o zowat altijd gewoon een call (2x open). Misschien dat je daar ook wat kan ook werken (het iets looser defenden). Zou niet te loose gaan vanwege hogere rake op lagere limieten tho.

Beantwoorden
Citeren

Allright, zeker het punt dat je zegt van bb looser defenden en iets minder 3 betten vind ik zeker interessant. Had het zo eigenlijk nog nooit bekeken maar je krijgt gwn goede prijs om flop te zien dus moet je niet zeker niet teveel 3betten. Right?

Beantwoorden
Citeren

Klopt :) Goede prijs en geen kans dat er gesqueezed wordt. Vandaar dat je BB 3B% < SB 3B%

Beantwoorden
Citeren

Jep thanks!

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984

Je 'Winnings' stat is niet optimaal. Ik zou daar eens naar kijken.

(sorry, had to)

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984

(sorry, had to)

lol, zon flauwe mopjes is ook altijd het eerste dat er bij mij uit komt :D

Beantwoorden
Citeren
DonkeyDirk

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984

(sorry, had to)

Trolling level asian :) :coolface:

Beantwoorden
Citeren