Ga naar het forum
Stealraises en blin...

Meldingen
Alles wissen

Stealraises en blindsteals bij no limit holdem BSS

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
767 Weergaven
LeoFey1908
PokerStrategist

Hallo mede strategen,

ik ben me nu een beetje aan het verdiepen in BSS fullring cashgame's, ik ben alleen nog geen speciale handcharts tegen gekomen zoals je bij sit n go wel hebt. Het gaat mij specifiek om het stelen van de blinds en het restealen de starthanden kaart ben ik wel tegen gekomen.

iemand die weet of deze charts bestaan of hoe dat zit met het stealen en restealen?

bij voorbaat dank,

LeoFey1908

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik heb de thread verplaatst naar de no-limit sectie, want dan krijg je eerder een reactie van BSS-speler en/of handbeoordelaar.
Verder raad ik je aan om het artikel Hoe speel je voor de flop? te bestuderen, want daar kun je de starthandenkaart vinden.

Beantwoorden
Citeren
LeoFey1908 Topicstarter
LeoFey1908
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ik heb de thread verplaatst naar de no-limit sectie, want dan krijg je eerder een reactie van BSS-speler en/of handbeoordelaar.
Verder raad ik je aan om het artikel Hoe speel je voor de flop? te bestuderen, want daar kun je de starthandenkaart vinden.

Okee dankje!

Dat artikel had ik inderdaad gezien en dus ook de starthandenkaart, alleen is mij niet geheel duidelijk of er handcharts zijn voor blindsteals of stealreraises?

Groetjes,

LeoFey1908

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zit al redelijk in het starthandenkaart verwerkt, maar het grootste nadeel van een chart is dat het niet rekening houdt met welke typen tegenstanders je te maken hebt.
Zo kun je tegen tighte spelers heel los stelen, omdat deze spelers weinig tegenstand bieden als je hen aanvalt.
Tegen loose agressieve spelers die veel 3 betten is het onverstandig om heel los te stelen, want die geven jouw juist veel tegenstand als je de blinds probeert te stelen.

Beantwoorden
Citeren