Hey mensen,
Gisteren helaas mijn gehele BR weggegooid, ik zou graag jullie advies horen wat te doen. Wat geschiedenis:
In september vorig jaar werden er in een snookercentrum elke donderdag tournooitjes gehouden voor 10 weken met een buyin voor 2 euro. Ik pokerde heel soms met vrienden en het leek mij leuk mee te doen. Ik was 100% vis.
Elke avond na de tournooitjes werden er cashgames gehoud met €10,- buyin. Blind 20-20cent. Ik wist niet veel maar wel dat een set en koning/azen goed waren etc. De mensen daar waren absurt loose en hadden denk ik allemaal een VPIP van rond de 80 en calde ook alle raises etc. Ik ben daar tight gaan spelen en won op een avond rond de 20 a 30 euro.
De tournooitjes vond ik steeds minder interessant en cashgamen steeds leuker, ik ben bij de bieb ook wat pokerboeken gaan lezen en won steeds meer.
Toen ben ik op everest ook begonnen en had het idee dat ik echt goed was in pokeren (preflop kon ik redelijk inschatten op flop was ik eigelijk al compleet verloren). Ik had 10 gestort en met een lucky upswing in enkele weken naar 200 gegaan. Deze 200 was ik ook snel genoeg weer verloren toen ik op de NL100 ging spelen en nog nooit van BRM had gehoord. Vervolgens ben ik redelijk wat stortingen verloren en hield ik het even bij het snookercentrum waar ik wel goed won (laag niveau). Hier ben ik van de 10 euro naar 450 gegaan, toen kreeg ik te horen dat het snookercentrum dicht ging…
Iemand van het snookercentrum speelde in denbosch in NL100 game. Ik dacht, op internet gaat het toch niet goed misschien lukt de NL100 live wel. Ondertussen had ik wel zo'n 8 pokerboeken gelezen en veel pokersites bezocht met informatie (PSS nog niet). Daar ben ik helaas in 1 avond 240 euro verloren waar ik hard voor gespeeld had. Erg jammer, was ook nog eens door badbeats (AA preflop allin tegen QQ en op de turn een Q).
Ik begreep dat 210 euro veel te weinig voor NL100 was. Toen ben ik op pokerstrategy terecht gekomen en heb ik mijn 50 dollar gehad. Deze had ik tot redelijke hoogte opgebouwd totdat ik een badbeat sessie had en weer eens ging tilten. Net als op everest kan ik op de een of andere manier niet tegen een verliessessie en wil ik het altijd terugwinnen. Als ik 2 buyins down ben ga ik een limiet hoger, en dan nog 1 en nog 1… Toen heb ik mijn gehele roll weggegooid en nog eens 500 euro meer.
Na een week niks doen vond ik het toch jammer compleet te stoppen na al de geleverde moeite en heb ik 15 euro gestort en ben ik NL25 gaan doen. Hier had ik tot 800 upgegrind en ging toen weer de fout in om verliezen terug te proberen te winnen. Gelukkig pakte het goed uit en eindigde ik op 1200. 1000 had ik gecasht en 200 overgehouden. Toen ben ik echt super goed alle artikelen gaan lezen, videos kijken, coachings, handbeoordelingsforum lezen etc. Met de 200 op NL25 gaan spelen 3 weken terug en in 3 weken upgegrind tot de 1000.
Gisteren wou ik voor de take2 promotie mijn punten halen. Ik kreeg de ene na andere badbeat en tegen mijn AA etc werd alles gefold preflop. Stom genoeg aan de NL400 gaan zitten om verliezen (2 buyins) goed te maken. In 2 grote handen die niet erg slecht gespeeld waren maar toch fout afliepen (beide tegen geslowplayde KK's) mijn gehele bankroll verloren….
Nu ben ik het echt beu! Ik twijfelde weer geheel te stoppen. Op NL25 beat ik de game echter hard met een winrate van 20BB-100 handen en ik wordt steeds beter. Wil ook echt ver komen met pokeren maar die klote tillt verpest het elke keer weer!!!! Heb vandaag de psychologieartikelen weer een gelezen en wil dit ook gaan proberen uiteraard.
Wat denken jullie dat ik het beste kan doen? Heb toch maar 15 euro gestort vanochtend en ff 20 min gespeeld op NL25 en er weer 50 van gemaakt (krijg nog rakeback en take2 bonus dus heb dan weer een bankroll van +- 125 dollar).
Ik weet dat ik die 125 makkelijk kan uitbouwen tot bijv weer 1000 dollar in een maandje of anderhalf. Het is ook geen scared money, mocht het mislukken stort ik opnieuw. Vind mijn skills te goed om op NL2/5/10 te starten, 25 gaat echt heel makkelijk.
Ben alleen zo bang weer alles weg te tilten als ik redelijk hoog sta op de NL400 tafel…
Iemand ideeén wat te doen? Had het voornemen om alles boven de 400 weg te storten, maarja dat is ook weer niet de kern van het probleem.
Ik hoor het graag!