Hallo ik heb spijtig genoeg voor enkele weken geen HUD wat deze situatie vrij lastig maakt. Met welke range hande call je 3 bets in positie en is het slim op op dit niveau light te 4 bette? Met HUD is dit goed te doen maar wat zonder HUD?
mijn pc is enkele weken weg voor reparatie. Pc die ik nu gebruik is oude pc en kan het niet aan om HUD te draaien. (Heb geen skype)
Oorspronkelijk gepost door MIT010
Hoezo heb je geen HUD? voeg me even @ skype ; mitchel-010
Ik heb ook geen HUD meer, heb je daar een interessante oplossing voor misschien?
De PokerStrategy Elephant is gratis en heeft ook een HUD-functie.
Op deze limieten zou ik alleen met monsters in positie 3-bets callen als je weet dat je tegenstander vaak light 3-bet en je hem met een 4-bet laat folden. Light 4-bets zou ik niet gauw doen, er zijn te weinig tegenstanders waar dit op werkt en je hebt daarvoor echt stats nodig.
Niet al te fancy spelen op deze limieten, het brengt je vaker in problemen dan dat het je helpt.
dat zal idd het beste zijn op deze limieten. Maar het is gewoon grappig met welke handen ze constant 3 bette uit positie zoals 68 en 9j en noem maar op. Is het niet profitabel om 3 bets te calle in positie met suited conectors?
Uit m'n hoofd flop je ongeveer 20% van de tijd een flush- of straightdraw met een suited connector. Dan heb je alleen een draw en niet eens een hand. Het vereist behoorlijk veel post-flop skills om hier een EV+ situatie van te maken. Vooral tegen onbekende tegenstanders moet je gewoon simpel spelen en tegen mensen die heel agressief spelen moet je geduldig zijn en wachten op een sterke hand.