Ga naar het forum
Welke limiten moet ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Welke limiten moet ik spelen ..?

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
805 Weergaven
AppYbaboon
PokerStrategist

ik heb nu 2 grote schips gemaakt op toernooien en mij bankroll is ruim 1300 Euro .. ik speel nog maar sinds pas op titan . ben deze week daar begonnen , maar welke limieten mag ik nu spelen want ls ik naar de strategy kijk mag ik 0.50-1 of zelfs 1-2 spelen .. maar dat doe ik liever niet

wat raad je aan ..
het liefst SSS spelen :) :D

5 reacties
HoofdVogel
Oldschool Grinder

Als je nog niet veel ervaring in het cashgamen hebt zou ik toch al zeker de helft uitcashen om te vermijden dat je te hoge limieten gaat spelen met je bankroll.

Toen ik hier begon sss te spelen maakte ik meer winst op NL10 dan op NL20, daarna ging het weer beter op NL50 en speelde ik tot 400$.
Terwijl ik NL50 sss speelde heb ik alle BSSartikelen ingestudeerd en zoveel mogelijk handbeoordelingen geannalyseerd vooraleer ik BSSfullRing op NL20 ben begonnen. Dit is maar een idee, zo heb ik het aangepakt maar ik had ook maar 50$ he ;)

DeKuip
Elite Grinder

Gewoon verder gaan waar je begon.
Je bent nog lang niet klaar voor NL100-NL200, dus ik zou gewoon op NL25 beginnen ofzo.

AppYbaboon Topicstarter
AppYbaboon
PokerStrategist

maar ik ma toch wel gewoon doorgaan met toernooien spelen of niet ..? ik heb mezelf afgesproken niet meer dan 4 toernooien per dag en max 15 $ buy in :tongue:

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Gewoon verder gaan waar je begon.
Je bent nog lang niet klaar voor NL100-NL200, dus ik zou gewoon op NL25 beginnen ofzo.

als je de basis onder de knie hebt kan je net zo goed op nl100 gaan spelen, even slechte spelers imo.

en je mag gewoon doorgaan met toernooien, als je maar wel handen post :P

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Wat Hoofdvogel al zei: de helft uitcashen.

De rest zou ik in jouw geval onderverdelen in bijvoorbeeld 2 potten: 1 voor cashgames en 1 voor toernooien. Die potten speel je vervolgens volgens het bijbehorende BRM.

Vooral MTT's kunnen erg swingy zijn. Je wint er nu twee kort op elkaar, maar kunt er ook zo 30 buy-ins of meer naar beneden gaan.

Door uit te cashen hou je steeds dat prettige gevoel van: ik heb er iets aan overgehouden. Dat speelt veel lekkerder met de rest.

Het gevoel toen ik mijn luxe eerste 'pokerwinst-laptop" ging halen is voor mij onbeschrijfbaar.

In jouw geval zou ik kiezen voor een BR voor bv. NL25 of NL50, de heldt uitcashen en de rest gebruiken voor MTT's, die je dan evt. met een wat agressievere BR kunt spelen, gezien je goede beginresultaten.

Succes!