Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Omaha hi/lo boeken?

8 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
2,152 Weergaven
xinax123
PokerStrategist

Heyhey :D!

Ik heb de afgelopen tijd wat omaha hi/lo gespeeld en ik vind het wel een interessant spel!
Zit een beetje te twijfelen tussen pot limit of NL.
Weet iemand toevallig of er een goed boek is voor NL?(of een andere manier om het spel goed te leren)

Alvast bedankt,
Greetz _cool:

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
onmybike
BlackMember

2+2 forum wel wat + en boeken zijn voor fixed limit maar in mastering omaha 8 poker van mark Tenner en Lou Krieger staat ook pot limit deel en is wel aan te raden.

Beantwoorden
Citeren
xinax123 Topicstarter
xinax123
PokerStrategist

Bedankt voor de reactie!
En als ik voor FL zou gaan, heb je misschien een goede tip met welk boek ik dan zou moeten beginnen?

x

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door xinax123
Bedankt voor de reactie!
En als ik voor FL zou gaan, heb je misschien een goede tip met welk boek ik dan zou moeten beginnen?

x

how to win at omaha high-low poker van mike cappellettie
is opsich wel goede.

Beantwoorden
Citeren
xinax123 Topicstarter
xinax123
PokerStrategist

thanks sir! :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren

Het boek van Tenner en Krieger ken ik niet, ik heb wel een boek van Krieger over hilo gelezen wat niet veel bijzonders was maar beter dan Cappaletti's boek dat is alleen geschikt als je een complete noob ben en live limit wil gaan spelen.
Ik ken geen enkel boek dat nlo8 behandelt (helaas).
Als je wilt leren over o8 dan kan je dat het beste op het internet doen het is soms wat zoeken maar er is erg veel content te vinden.

Beantwoorden
Citeren
xinax123 Topicstarter
xinax123
PokerStrategist

Oké, thanks! De meeste boeken zijn idd voor limit zie ik!
Ik heb trouwens gelezen dat het boek van jeff whang plo wel aan te raden is.

Beantwoorden
Citeren

Toevallig net in begonnen pas een bladzijde of 20/30 is wel van een ander niveau dan Krieger of Cappaletti, lijkt zeker de moeite waard maar zoals gezegd nog weinig van gelezen en het hilo gedeelte staat achteraan dus daar kan ik nog minder over zeggen. hehe

Beantwoorden
Citeren