Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Stud H/L

8 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
2,172 Weergaven
winnerke123

Beste

Zijn er nog mensen die deze variant spelen? Welke limiet? Hoe heb je dit allemaal opgebouwd? Want op deze site is voor bronze status weinig te vinden :f_cry:

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
Moderator
SDK1987

Over Stud Hi/lo is zoiezo weinig te vinden hier. Al denk ik dat er hier maar weinig zijn die deze variant veel spelen en lijkt me het ook niet verkeerd om je kansen op een goed antwoord te vergroten je vraag ook op het Engelse forum te stellen.

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF

Speel het soms, belangrijk om te weten is dat je uit vroege posities KKX en QQX en elk ander paar het best kunt folden.

Beantwoorden
Citeren
winnerke123 Topicstarter
winnerke123

Ja, had wel op andere sites al wat info gevonden. En heeft er niemand behoefte om daarover een artikel te typen of mag het niet? Anders ben ik misschien wel voorstander om wat informatie te bundelen voor deze site? Op deze manier verdiep ik me er ook wat in.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Links naar concurrerende sites mag inderdaad niet, maar hier gewoon een artikel schrijven met eventuele bronvermelding kan altijd.

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF

Ik knan je wel wat HH sturen mocht je daar behoefte aan hebben, winstgevend ben ik er nooit geweest :(

Beantwoorden
Citeren
winnerke123 Topicstarter
winnerke123

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Links naar concurrerende sites mag inderdaad niet, maar hier gewoon een artikel schrijven met eventuele bronvermelding kan altijd.

Wat zijn de vereisten van een artikel? Kan ik uw eventueel daarover op skype enkele vragen stellen?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Daar ga ik zelf binnen PokerStrategy niet over. Dus dan weet ik ook niet wat de vereiste zullen zijn en de strategieartikelen worden altijd intern geregeld.

Beantwoorden
Citeren