Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] verkeerde toernooi PL-draw

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
858 Weergaven
Anraxas
PokerStrategist

wou meedoen aan een satellite, maar had mij blijkbaar voor verkeerde ingeschreven. ongeacht, ik zit nu in een PL-draw toernooi waarvan top 2 ticket krijgt.
Het is nu pauze en ik sta tweede in chipcount, maar heb eigenlijk geen flauw benul waar ik mee bezig ben :f_confused:

iemand die mij een snelcursus kan geven hoe je dit best speelt?

2 reacties
Anraxas Topicstarter
Anraxas
PokerStrategist

fenome-ffing-naal
Was tweedes in chipsize met serieuze voorsprong op derde. waren in totaal nog 5 mensen over, top 2 ticket en 3de iets van 80$. eerst krijg ik dubbel pair en ruil 1 kaart andere gast gaat all-in en ruilt er drie en hij maakt full house met de nieuwe 3 kaarten.

hand daarna ik krijg aces en ruil 3 kaarten andere gast (die weer all-in staat) ruilt drie kaarten en ik toon set aces en hij heeft weer fullhouse gemaakt

volgende hand krijg ik double pair (ideaal kan ik weer in spel geraken) all-in, 1 kaart ruilen andere ruilt weer 3 kaarten. ik toon 2 pair en hij set of 4e.

en bij deze lag ik er uit.

3bad beats na elkaar kosten mij 215$ :x kweet nie of de term badbeat hier echt juist is want ga die odds nie beginnen bereken, maar het de kans om 3 nieuwe kaarten te krijgen en alle 3 dezelfde te zijn, zal toch wel vree laag zijn _evil:

Ul, maar wel knap dat je zo ver bent gekomen zonder dat je de regels wist :D