Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 25PLO, speel ik het hier juist?

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
224 Weergaven
Dietjes
Oldschool Grinder

Hier volgen 2 handen waarvan ik dacht dat ik ze goed speelde maar ze toch verloor en bijgevolg begon te twijfelen. Daarom mijn vraag: speelde ik mijn handen hier goed of niet en waarom... Ikzelf denk dat de villains hier 2 keer hun hand overplayen en eigenlijk gewoon luckboxen. Net daarom heb ik ook de resultaten laten zien:-).

Full Tilt Poker
Pot Limit Omaha Ring game
Blinds: $0.10/$0.25
5 players
Converter

Pre-flop: (5 players) Hero is CO with J♣ 8♣ 9♠ 8♠
UTG folds, Hero calls, Button raises to $1.1, SB calls, BB folds, Hero calls.

Flop: 8♥ 3♠ T♥ ($3.55, 3 players)
SB bets $3.55, Hero raises to $14.2, Button folds, SB raises to $28.4, Hero calls all-in $9.35.
Uncalled bets: $4.85 returned to SB.

Turn: Q♥ ($50.65, 1 player + 1 all-in - Main pot: $50.65)

River: 7♣ ($50.65, 1 player + 1 all-in - Main pot: $50.65)

Results:
Final pot: $50.65

SB shows: 2♣ A♥ 6♥ 6♣ , a flush Ace high
hero shows: J♣ 8♣ 9♠ 8♠ , a straight Queen high.

2de hand:

Full Tilt Poker
Pot Limit Omaha Ring game
Blinds: $0.10/$0.25
6 players
Converter

Pre-flop: (6 players) Hero is Button with A♠ Q♦ 7♦ T♠
UTG folds, UTG+1 calls, CO calls, Hero raises to $1.35, SB folds, BB raises to $4.65, UTG+1 folds, CO calls, Hero calls.

Flop: K♠ J♥ Q♥ ($14.3, 3 players)
BB checks, CO checks, Hero bets $12.25, BB folds, CO calls all-in $2.45.
Uncalled bets: $9.8 returned to Hero.

Turn: 7♥ ($19.2, 1 player + 1 all-in - Main pot: $19.2)

River: 5♠ ($19.2, 1 player + 1 all-in - Main pot: $19.2)

Results:
Final pot: $19.2

CO shows: 5♥ 4♥ 6♥ 5♦ , a flush Queen high
Hero shows: A♠ Q♦ 7♦ T♠ , a straight Ace high

2 reacties
Yoghi
BlackMember

1e hand zeker goed met 2nd set en nutstraightdraw. (je had 72.68% kans om te winnen, niet slecht dus :) )

2e hand ook goed met de nuts, alleen zou ik preflop niet raisen. (hier 63.54%, dus gewoon pech)

Marple08
Oldschool Grinder

Hand1:

Ik had hier PF al geraised denk ik, maar een limp is ook niet erg.
Raise flop is goed, dat je dan ge-3-bet wordt is ugly en meestal zit je dan tegen TT**, maar voor die $9 ga je natuurlijk nooit meer weg.

Het spel van villain is heel erg raar, jij zegt met jouw raise eigenlijk dat je een set hebt en dat geeft hem met zijn hand niet de odds om te callen, laat staan te raisen omdat ie 0 FE heeft.

Hand2:
Omdat je op de button zit kun je raisen, je hand is echter niet de super monster. Op het moment dat BB re-raiset, fold ik deze hand tegen unknown.
Probleem met flatten is namelijk dat er heel veel flops zijn die je niet of heel slecht hitten en je dan niet weet wat je moet doen tegen een conti-bet.

As played:
Speelt de hand zich vanzelf, jij krijgt een zeer goede flop en hij gaat niet meer folden, voor die twee dollar.

Zijn play is op zich zo gek nog niet hoor. Hij kan een substantieel deel van zijn stack erin krijgen waar hij, doordat jij vaak raiset met hoge kaarten, vaak een coinflip heeft. Nu hij 3 harten heeft bevalt me het iets minder, echter.

PS: Het is eigenlijk gemakkelijker, als je ook de stacks er bijzet, omdat veel acties hier ook van afhankelijk zijn. ;)