Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 6h4h2c5h

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
303 Weergaven
Knien12
Elite Grinder

Ik was heel trots op deze hand totdat ik in holdem-manager zag dat ik op de flop nog maar 35% equity had. Heb ik deze hand nu fout gespeeld of is het just part of the game dat je tegenstander zoveel redraws kan hebben?

Ik heb het resultaat laten staan zodat je ook kan zien wat de tegenstander had.

Tot nu toe speelde ik dit soort straten altijd (zoveel plo heb ik nog niet gespeeld trouwens) als push-push, maar nu ben ik toch benieuwd wat jullie ervan vinden.

PokerStars Pot-Limit Omaha, $0.50 BB (6 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (UTG) ($44.55)
MP ($26.65)
CO ($49.55)
Button ($53.60)
SB ($36.80)
BB ($50)

Preflop: Hero is UTG with 6, 4, 2, 5
Hero calls $0.50, MP bets $2, CO calls $2, 3 folds, Hero calls $1.50

Flop: ($6.75) K, 3, 2 (3 players)
Hero bets $6.45, MP raises to $22, 1 fold, Hero raises to $42.55 (All-In), MP calls $2.65 (All-In)

Turn: ($56.05) A (2 players, 2 all-in)

River: ($56.05) Q (2 players, 2 all-in)

Total pot: $56.05 | Rake: $2.75

Results:
Hero had 6, 4, 2, 5 (straight, five high).
MP had 6, Q, K, A (two pair, Aces and Kings).
Outcome: Hero won $53.30

4 reacties
marcelhermus
Oldschool Grinder

probleem met wraps op flushdraw boards is dat in omaha flushdraws bijna altijd in hun range zitten.

en door die flushdraw word je hand veel minder waard.

heo je dit soort handen het beste kunt spelen is indd de vraag.
is heel playerdepended naar mijn mening.

is villain een nutpeddler of is villain veel te loose en ziet toppairish handen al als nutslike.

dit zegt een heel groot deel over je equity.

Ben het wel met marcel eens. Is inderdaad moeilijk te spelen met flushdraw op de flop. En het ligt inderdaad aan je tegenstander wat voor speler het is. Hoe je deze hand speelt op de flop.

Ik had preflop UTG niet gespeeld.

Vind ook dat je veel veel minder handen moet openlimpen/raisen UTG.

Speel meer positie.

Marple08
Oldschool Grinder

Dit is op alle straten een fold.

UTG mag je deze hand niet openen, veel te veel idiot end potentie flushes worden of niet afbetaald of door betere flushes

Op de flop heb je een straight draw die dan niet idiots end is, maar er ligt ook een nare flush draw die outs van je afsnoept. Dus moet je ook na zijn reraise folden, je hebt de outs niet om te drawen naar een straight waarvan je niet weet of die ooit goed gaat zijn.

Alleen als villain super los is, kun je hier zijn raise reraisen en dat is wel beter dan alleen callen.