Hey,
Dankje voor het converteren en dankje voor de reacties.
Ik was aan het denken om zijn raise te folden op de turn, maar ik dacht ik heb nog teveel outs. flush, straat, etc.
Ik heb ook even een evaluate gemaakt van al mij handen die ik de afgelopen dagen gespeeld heb. Omdat ik eerst 1.5 k in de lucht was en dan weer 1k down.
dit is de conclusie ( ben er net klaar mee eignelijk )
Keep in mind dat dit enkel Heads up is :
Meeste handen gewonnen met:
Suited Kings/Queens/jacks/ Aces rundowns / gapers / pair ( al dan niet gereraised )
(Suited) rundowns ( ½) gapers
Suited ace broadway / danglers
2 pairs
Pairs met rundowns /suited
Suited K,Q met rundowns / pairs
9 & Higher
handen zoals 6 :spade:6 :heart:7 :spade:8
speel ik ook graag in 3bet pot.
Meeste handen verloren met :
Te kleine set gehit en gedomineerd worden wegens hogere set of geen extra outs (veel)
Straight of flush gehit maar toch blijven doorbetten wanneer paar op bord
Set gekraakt door straight vooral OOP gespeeld ( veel )
Alleen maar flush of 8 straight najagen ( veel )
TE VEEL OOP GESPEELD EN GERAISED/CB met crap
veel verloren door OOP te spelen, na je raise callen ze quasi altijd je cbet oop. En door tilt werd ik te loose en begon ik alles te driebetten en het in te gooien met 2 pair enzo.
Top 2 pair vind ik headsup wel nog sterk, maar ook vaak dominated. is een coinflip.
Ik kon het ook niet laten om handen zoals deze te spelen :
K :diamond:8 :diamond:2 :club:2
en dan hit je een 2 op flop, gaat al het geld erin en liep ik tevaak tegen een hogere set en of straight op de river aan.
Ik dacht dat HU deze kaarten nog ok waren wegens de ksuited etc. maar de small pairs zijn verradelijk.
777 is laagste set die je kan hebben zonder dat er straat mogelijk is.
Nu heb ook handen verloren waar ik met KKK nog verlies op de river tegen een straat, maar daarom is PLO ook een high variance game en ik hou ook van al die actie. NLHE vind ik tbh maar saai.