Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Middle set + Nutflushdraw OOP

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
1,239 Weergaven

Ik heb het idee dat er best straightforward wordt gespeeld op dit soort boards in een multiway situatie aangezien er veel mensen iets kunnen hebben gehit. Aangezien mensen vaak behind chekken hier wil ik liever het initiatief nemen en uitbetten zodat ik er zeker van ben dat ik hier een bet in de pot krijg.

Als dit niet correct is moeten jullie da maar zeggen.

Wat is mijn hand waard op de river, kan ik slechtere handen laten callen met een bet (halve pot over), kan ik mensen een slechtere hand laten bluffen of is dit een c/f op de river.

Poker Stars $0.01/$0.02 Pot Limit Omaha Hi - 6 players - View hand 2063760
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $2.43
SB: $1.90
Hero (BB): $2.00
UTG: $2.65
MP: $0.89
CO: $1.97

Pre Flop: ($0.03) Hero is BB with 6 :heart: A :diamond: 9 :diamond: 6 :spade:
UTG calls $0.02, 1 fold, CO raises to $0.09, BTN calls $0.09, 1 fold, Hero calls $0.07, UTG calls $0.07

Flop: ($0.37) 5 :diamond: 6 :diamond: A :spade: (4 players)
Hero bets $0.26, UTG folds, CO calls $0.26, BTN folds

Turn: ($0.89) T :spade: (2 players)
Hero bets $0.64, CO calls $0.64

River: ($2.17) 3 :heart: (2 players)
Hero …….,

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
breezer1

Je hebt hier gewoon de beste hand en moet het erin gooien op river.
Hij heeft of een fd, die kan hij nooit winstgevend bluffen op de river denk ik. In het ander geval heeft hij 2 pair en betaalt hij jou waarschijnlijk gewoon af.
Ik zou niet weten waarom je hier as played C/F zou spelen met meer dan de helft van je stack reeds in de pot.

Beantwoorden
Citeren
Joenaes

pot F, pot T

Je hebt een monster en je speelt micro stakes. Echt geen reden om andere betsizing te gebruiken.

As played c/c ik, er zitten veel meer draws in zen range dan 2p (die vaak gewoon turn all in gaan).

Beantwoorden
Citeren