Ga naar het forum
$20+$14 gratis poke...

Meldingen
Alles wissen

$20+$14 gratis pokergeld bij PokerStars

11 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,928 Weergaven
Orodin
PokerStrategist

$20+$14 gratis pokergeld bij PokerStars

Maak je eerste storting bij PokerStars PokerStars en ontvang $14 bovenop een $20 free play bonus.

Het is eenvoudig, dit is wat je moet doen:

1. Maak een account bij PokerStars PokerStars aan, als je deze nog niet had.

2. Maak je eerste storting van $20 of meer, en gebruik hierbij de code 'FREE20+14'.

3. Bovenop je storting ontvang je direct $20.

4. Je ontvangt $1 extra voor iedere dag waarop je voor echt geld poker speelt, tot een maximum van 14 dagen.

Tevens ontvang je een ticket, waarmee je mee kunt spelen in de $100.000 Privilege Freerolls.

Dit aanbod is beperkt beschikbaar tot 31 januari, dus wees er op tijd bij!

Als je op zoek bent naar een grotere first deposit bonus bij PokerStars, kun je 100% tot $600 (of 100% tot €400 voor Belgen) ontvangen, wanneer je je eerste storting maakt met de bonuscode STARS600.

Als je gebruik maakt van de $20+$14 free play bonus, dan kom je niet langer in aanmerking voor de 100% tot $600 (of 100% tot €400 voor Belgen) first deposit bonus.

Nog geen account bij PokerStars? Maak dan nu gebruik van onze first deposit bonus en maak een nieuw account aan:
- Nederlanders: klik hier.
- Belgen: klik hier.

Beantwoorden
Citeren
10 reacties
Borr
PokerStrategist

Seems like a good deal!
Zou ik dan toch weer een keer tracked kunnen spelen? ;)

Moet de free play bonus ook nog vrijgespeeld worden, of verloopt dit na een tijd als ik niet voldoende FPPs heb verdiend?

Voor de $1 per dag zag ik dat je in ieder geval 1 fpp moet verdienen. Ik neem aan dat dit ook alleen voor de maand januari geld?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo Borr

Als je PokerStars Account al tracked was wel ja. Zo niet heb je helaas pech, want PokerStars laat re-tracken niet toe. Denk er wel aan dat dit een first deposit bonus is en als je al eerder gestort hebt op PokerStars het niet zal lukken.

Je moet inderdaad binnen een bepaalde tijd de free play bonus hebben vrij gespeeld. Dat kun je vinden bij 'Kassier' en 'Mijn bonusstatus' wanneer je deze bonus moet hebben vrijgespeeld.

Daar ben ik niet zo zeker van dat de $1 actie alleen voor januari geld. Het zou me niks verbazen dat het gewoon geld voor de hele periode dat je de tijd hebt om je bonus vrij te spelen. Als je het zeker wilt weten kun je altijd een mail sturen naar PokerStars support. E-mailadres is support@pokerstars.eu en voor Belgen support@pokerstars.be.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
Borr
PokerStrategist

Ik ben tracked, heb alleen geen geld op stars staan. Dat maakt het wat lastig om daar te spelen ;)

Ik heb support gemailed. Ik vermoed inderdaad dat het begint na de deposit.

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

Hey Borr,

Kun je het even laten weten wat de reactie was? Eigenlijk ga ik ervan uit dat zolang je voor 31 januari gebruik maakt van de promotie, de 14 dagen vanaf dat moment zouden moeten lopen, ook als dit doorgaat tot in februari.
Maar het kan nooit kwaad om dat even bevestigd te hebben :)

Beantwoorden
Citeren
Borr
PokerStrategist

Pokerstars support heeft mij bevestigd dat de 14 dagen gaan lopen 48 uur na de deposit. De aanname is dus correct.

De $20 moet worden vrijgespeeld voordat het uitgecashed kan worden. Hiervoor moet je 50 VPPs halen en is niet aan tijd gebonden. (dat laatste is voor mij handig op NL2 ;))

Beantwoorden
Citeren
Borr
PokerStrategist

En ik al die jaren maar denken dat PokerStars out of my league was...
Er wordt echt heel wild gespeeld op 2NL. Dit heb ik bij 888 nog niet eerder meegemaakt.

Eerste hand van de avond:

PokerStars - $0.02 NL - Holdem - 8 players
Hand converted by PokerTracker 4

Hero (BB): $2.00
UTG: $0.80 (VPIP: 0.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: -, Hands: 2)
UTG+1: $1.00 (VPIP: 0.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: -, Hands: 3)
MP: $4.97 (VPIP: 0.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: -, Hands: 2)
MP+1: $0.91 (VPIP: 50.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: -, Hands: 2)
CO: $2.00 (VPIP: 11.54, PFR: 11.54, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 26)
BTN: $2.73 (VPIP: 0.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: -, Hands: 2)
SB: $2.54 (VPIP: 0.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: -, Hands: 2)

SB posts SB $0.01, Hero posts BB $0.02

Pre Flop: (pot: $0.03) Hero has 5♣ A♣

fold, fold, fold, fold, CO raises to $0.06, BTN calls $0.06, SB calls $0.05, Hero calls $0.04

Flop: ($0.24, 4 players) 3♦ 4♦ 2♠
SB checks, Hero bets $0.12, CO raises to $0.24, BTN raises to $1.12, fold, Hero raises to $1.94 and is all-in, CO calls $1.70 and is all-in, BTN calls $0.82

Turn: ($6.06, 3 players) K♠

River: ($6.06, 3 players) A♦

Hero shows 5♣ A♣ (Straight, Five High) (Pre 28%, Flop 58%, Turn 76%)
CO shows T♠ T♥ (One Pair, Tens) (Pre 56%, Flop 3%, Turn 0%)
BTN shows 2♥ 2♦ (Three of a Kind, Twos) (Pre 16%, Flop 39%, Turn 24%)
Hero wins $5.85

Lucky, sure. Maar dat is wel bereveel actie op zo'n bord!

Vooralsnog $11.50 up, op 781 handen _biggrin:
Daarbovenop heb ik voor de eerste 3 dagen voldoende VPPs gehaald voor de dagelijkse bonussen. De 1e en 3e heb ik ontvangen. De 2e nog niet (opheldering gevraagd bij support).
En ik hoop voor het eerst Silver status te halen :)

Ik moet zeggen dat het mij hier wel bevalt!
Goede promo

Beantwoorden
Citeren
sneakyannicy
PokerStrategist

Hi,

Een maat van mij heeft gebruik gemaakt van de bonuscode maar krijgt geen bonus in zijn bonusmenu te zien @ pokerstars. Wel staat er bij toernooitickets het volgende: 1x 20$ - 100k privelege freerolls..
We komen er niet helemaal uit wat dit betekend.. krijgt hij nu wel of niet 20$ extra bijgestort van pokerstars?

alvast bedankt voor de reactie.

Beantwoorden
Citeren
Borr
PokerStrategist

Hoi sneakyannicy,

Daar kan even tijd overheen gaan. Volgens de promo pagina:

Your free $20 will be credited within 36 hours, and your 100K Privilege Freerolls ticket will be credited instantly.

...

*The $14 bonus will be released in increments of $1 per day, starting 48 hours after your deposit. You must earn at least one Frequent Player Point (FPP) on the day to release that day’s $1. All eligible deposits must be made before 23:59 ET, January 31.

Als je langer geleden gestort hebt -> mail support op de adressen die SDK hierboven heeft gegeven.

Beantwoorden
Citeren
sneakyannicy
PokerStrategist

Ok bedankt man!

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

Hey sneakyannicy,

Is het uiteindelijk goed gekomen voor je vriend en heeft hij zijn geld ontvangen?

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust nog even weten.

Groet,
David

Beantwoorden
Citeren