Ga naar het forum
235fpp ss sattelite...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 235fpp ss sattelite shove/call chart

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
637 Weergaven

Hallo,

Ik ben een cashgame speler met 15K+ fpp's en heb zitten kijken naar hoe ik daar op de "veiligste" manier de meeste value uit kan halen.

Voor de beste inruil waarde zou ik 1 sm ticket kunnen kopen en spelen of 4x de big 55$ maar dit lijkt me geen strak plan vanwege de hoge variance en mijn gebrek aan mtt ervaring.

Ik denk zelf dat de 6 max hyper turbo sattelites naar de sunday storm (11$) van 235 fpp het best te doen zijn voor mij. (correct me if wrong )

Nou kan ik deze zelf waarschijnlijk wel redelijk spelen, maar om nog wat meer ev te boeken vroeg ik me af of er goede strategien zijn voor die dingen.
Ik heb al even gezocht naar shove en call charts maar die kwam ik niet zo 1 2 3 tegen.

Alvast bedankt

5 reacties

Die dingen zijn echt de nuts. Daar heb je echt geen chart voor nodig hoor. Het is nog makkelijker dan NL2. Je begint met 10bb dus het is gewoon; ship, call of fold..

Speel er gewoon een paar, met gezond boerenverstand kom je een eind. Het is echt van een laag niveau. Wel verslavend haha.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja het niveau is niet al te hoog inderdaad , had er alvast 10 geprobeerd.

Wilde alleen iets van een chart volgen om ze nóg profitabeler te maken.

PtiiiPtaaa
PokerStrategist

http://www.holdemresources.net/hr/sngs/icmcalculator.html

Ik denk dat je hier al een heel eind mee komt ;)

Voer de stacksizes/blinds in, en je krijgt perfecte ranges.

Prijzenverdeling is enige wat je even aanmoet passen, naar waarde van de uitbetalingen. (weet niet wat exacte uitbetaling is, maar daar moet je wel uitkomen denk ik zo :) )

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

tnx alot