Ga naar het forum
$400K Mission Week ...

Meldingen
Alles wissen

$400K Mission Week bij PokerStars

35 Berichten
11 Gebruikers
1 Reacties
2,117 Weergaven
darko163
PokerStrategist

PokerStars (PokerStars.be voor Belgen) geeft op maandag 02 maart $400.000 aan cash prijzen weg, verdeeld over acht All-in Shootouts. Je kunt tot drie gratis tickets verdienen door eenvoudige Missions te voltooien.

In je persoonlijke Challenges-venster in de client van PokerStars kun je drie beschikbare Missions terugvinden - Mission Play, Mission Win en een Bonus Mission. Deze kun je voltooien voor zondag 01 maart.

Eens je een Mission voltooid hebt, ontvang je een gratis ticket voor een van de $50.000 All-in Shootout-toernooien.

Hoe kun je deelnemen aan Mission Weeks

• Open je Challenges-venster in de client van PokerStars of in de Mobile app
Klik op ‘Start’ bij de beschikbare Missions om je vooruitgang bij te houden, je MOET dit doen om in aanmerking te komen voor een prijs
• Eens je een Mission voltooid hebt, ontvang je binnen 2 uur het ticket (zie informatie hieronder)
• Gebruik je ticket om je te registreren voor een van de bijbehorende $50K All-in Shootouts

Informatie over de Missions

Mission Play: 16 - 22 feb

Mission Win: 23 feb - 01 maart

De tijd waarop je eindigt/ casht in een toernooi, telt voor het voltooien van een Mission en dus niet het begin van het toernooi. Zorg er dus voor dat je niet begint met het spelen van een toernooi vlak voor de Mission time afloopt (04:59 uur op 02 maart).

Mission Bonus: 16 feb - 01 maart

Nog geen account bij PokerStars? Maak dan nu gebruik van onze first deposit bonus en maak een account aan:
- Nederlanders: klik hier
- Belgen: klik hier

Beantwoorden
Citeren
34 reacties
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Way too easy :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad. Morgen begint de 2de challenge en dat zal denk ik voor mij iets moeilijker worden, maar zal normaal ook geen problemen opleveren verwacht ik.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zit eigenlijk in weekje break maar vandaag toch maar ff kleine sessie opstarten; kijken of ik relatief snel 10 handen op showdown kan winnen :P

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

wel spijtig dat het maar een challenge per week is?
en wanneer is de freeroll dan? heb nog geen mail gehad dat ik iets gewonnen heb :P

Beantwoorden
Citeren
Upforgrabs
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
en wanneer is de freeroll dan? heb nog geen mail gehad dat ik iets gewonnen heb :P

Alle freerolls zijn op 2 maart

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Upforgrabs

Alle freerolls zijn op 2 maart

thx :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

In 1 uur tijd gisteren de uitdaging gehaald. Nu nog zien of ik d.m.v. de freerolls maart goed kan beginnen.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
In 1 uur tijd gisteren de uitdaging gehaald. Nu nog zien of ik d.m.v. de freerolls maart goed kan beginnen.

welke heb je gisteren gedaan dan? Ik heb gisteren van 9 tot 11.30 werk gehad , zoom 10x winnen op showdown het bleef duren :) dan nog slechte sessie dus hopelijks zitten de freerolls mee :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik ergens in halfuurtje klaar maar goed bij FL zie je sowieso vaak showdown en soms stiekem net helemaal EV gespeeld op river door te checken :).

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ik ergens in halfuurtje klaar maar goed bij FL zie je sowieso vaak showdown en soms stiekem net helemaal EV gespeeld op river door te checken :).

damn had zover nog niet gedacht :) goed idee voor de volgende keer dan :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987

welke heb je gisteren gedaan dan? Ik heb gisteren van 9 tot 11.30 werk gehad , zoom 10x winnen op showdown het bleef duren :) dan nog slechte sessie dus hopelijks zitten de freerolls mee :)

Een x aantal spin & go's gespeeld en 4x gewonnen.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

mja die spin 'n go's is alles of niets bij mij of ik heb een reeks met variance of het lukt voor niets :)

Beantwoorden
Citeren
Upforgrabs
PokerStrategist

1e flipfreerol en 8$:f_drink:

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Upforgrabs
1e flipfreerol en 8$:f_drink:

godverdomme nice :O
moet zelf nog kijken :@

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

btw hoeveelste was je dan?

Beantwoorden
Citeren
Upforgrabs
PokerStrategist

956/32063

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

niks te kloten hier natuurlijk , heb nog nooit iets gehad in die flipfreerolls :@

Beantwoorden
Citeren
Pistoleroo
PokerStrategist

Eerst flip freel roll er meteen weer uit bij de eerste hand:(

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

wanneer is de volgende? kan ik me al opmaken om terug een haat tegen pokerstars te krijgen. lijkt me toch dat altijd dezelfde wel prijs hebben.
Straks komt SDK met ik had drie keer prijs :P

Beantwoorden
Citeren