Ga naar het forum
$700.000 Milestone ...

Meldingen
Alles wissen

$700.000 Milestone Hands

38 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
6,384 Weergaven
Orodin
PokerStrategist

$700.000 Milestone Hands

Tijdens de Milstone Hands-promoties bij PokerStars wordt altijd heel veel geld weggegeven om grote mijlpalen in hun pokergeschiedenis te vieren - maar deze keer is het simpelweg een kerstcadeau.

Vanaf 16 december worden er prijzen weggegeven voor iedere miljoen handen - er zullen 299 gewone Milestone Hands zijn, waarin $500.000 wordt weggegeven, en er is de laatste hand, waarin spelers een gigantische prijs kunnen winnen en waarbij een deel van $100.000wordt verdeeld onder iedereen die aan dezelfde tafel/limiet speelt.

Hoe kan ik winnen?

Speel cashgames op welke game of limiet dan ook. De prijs die je wint, is gebaseerd op de activiteit in de 49 voorgaande handen aan die tafel. Let erop, dat de Zoom-tafels niet meetellen voor deze promotie.

Wat zijn de prijzen?

De prijzen worden als volgt berekend en uitgekeerd:

Milestone Hands 1 - 299: $500.000 gegarandeerd
Winnaar van iedere hand: (VPP's in de laatste 50 handen x 60) + 100 = prijs in USD
Spelers in iedere hand: (VPP's in de laatste 50 handen x 30) + 50 = prijs in USD
Als je bijvoorbeeld tijdens de 49 handen voorafgaand aan de milestone-hand 12 VPP's hebt verdiend en dan de milestone-hand wint, ontvang je (12 x 60) + 100 = $820.

Milestone Hand 300: $200.000 gegarandeerd
Winnaar van de hand: (VPP's in de laatste 50 handen x 1.000) + 4.000 = prijs in USD
Spelers in de hand: (VPP's in de laatste 50 handen x 500) + 2.000 = prijs in USD
Als je bijvoorbeeld in de 49 voorafgaande handen 8 VPP's hebt verdiend en dan de milestone-hand wint, ontvang je (8 x 1.000) + 4.000 = $12.000

Stake share - iedereen wint!

Wanneer de prijzen zijn berekend, wordt het overgebleven deel van de prijzenpot verdeeld tussen alle spelers op dezelfde limiet, betstructuur en variant (bijvoorbeeld $1/$2 No-Limit Hold'em), op het moment dat de 300e Milestone-hand wordt gedeeld.

Dit wordt verdeeld aan de hand van het aantal VPP's dat iedere speler in de voorgaande 49 handen heeft verdiend.

De Terms & Conditions van PokerStars zijn van toepassing op deze promotie en kunnen te allen tijde worden gewijzigd.

Als je nog geen account bij PokerStars hebt, maak dan nu gebruik van onze first deposit bonus en klik hier om een nieuw account aan te maken:
- Nederlanders: klik hier
- Belgen: klik hier

Beantwoorden
Citeren
37 reacties
Roodbaars1986
PokerStrategist

Dus iedereen die dan een gelijkmatige andere tafel speelt tijdens een milestone, wint ongeacht zijn/haar (niet-milestone) tafel een deel van het restbedrag?

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

Inderdaad, Roodbaars!

Stel dat de milestone-hand valt op een NL2 No-Limit Hold'em tafel, dan wordt het deel van de prijzenpot dat na de 300e Milestone Hand over is verdeeld over alle aldere spelers die op dat moment diezelfde limiet en variant spelen.

Dit wordt gedaan naar rato van het aantal VPP's dat je in de 49 voorafgaande handen hebt verdiend, dus niet iedereen zal een even groot deel van de overgebleven prijzenpot ontvangen.

Pretty sweet deal, huh?? ;)

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Inderdaad, Roodbaars!

Dit wordt gedaan naar rato van het aantal VPP's dat je in de 49 voorafgaande handen hebt verdiend, dus niet iedereen zal een even groot deel van de overgebleven prijzenpot ontvangen.

Pretty sweet deal, huh?? ;)

Ja, moet zeggen dat het wel een meer gezamelijke promo van de milestone hand is, denk dat Stars hier wel een goede zet mee maakt.

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

Dat denk ik ook. De kans om te winnen is nu groter, omdat je niet per sé aan de milestone hand tafel hoeft te zitten. Zal waarschijnlijk hierdoor wel zo zijn, dat er meer spelers mee gaan doen, waardoor de winst per speler wat minder wordt. Maar veel zal dat niet zijn, denk ik.

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

vraagje: als je meerdere tafels heb op zelfde limit, krijg je dan meerdere keren de bonus?

kwestie om te weten of ik beter NL5-10-16-25-50 tegelijk speel of gewoon best max tafels van mijn hoogste limiet.

Beantwoorden
Citeren

Meer kwestie van op tijd reggen ;)

Meer tafels = meer VVP dus meer bonus :) weet je dat niet meer van de vorige keer? NL5

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

is heel andere opzet nu.

meer tafels is wel meer vpp, maar die tellen niet mee.

"Dit wordt verdeeld aan de hand van het aantal VPP's dat iedere speler in de voorgaande 49 handen heeft verdiend"

ofje 1000of 50 handen speeltop één tafel maakt niet uit, de vraag is, gezien overgebleven prijzengeld verdeeld word over alle tafels van zelfde limiet, of als de pot valt op NL5 en je 10 tafels NL5hebt, of je dan ook 10keer een deel van het prijzengeld krijgt idfv vpp per tafel of slechts de laatste50 handen verdeeld over die 10 tafels. in laatste geval kan je beter alle limieten mixen en daar 50handen te spelen, om kans op juiste limiet te zitten te vergroten.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Vorige keer, had je toch ook die share.
En toen was het

Your share was calculated based on the number of VPPs you earned in the previous 49 hands at each table you were playing of 0.02/0.05 NL Hold'em.

Zal nu pbb ook wel zo berekend worden. (denk ik)

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

tis me nog altijd niet duidelijk hoor...

dus je kant best 6 verschillende BI tafels nemen, en daar 50 handen op spelen op elke limiet voor de milestone hand valt right?
gezien de vpp van max laatste 50 handen tellen en door meerdere bi's te nemen vergroot je kans dat milestone valt op jouw limiet right?

idpv 6 tafels 50 handen te spelen en dan maar 1x de milestone te winnen berekend op laatste 50 en niet 6X een milestone te winnen

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Lijkt me juiste conclusie _cool: hoe meer limieten hoe meer kans dat is zeker.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

mja,
of je hebt veel kans op een kleine share
of je hebt weinig kans op een grote share

Beantwoorden
Citeren

Zal ik weer regtables moet tableselecten :(. #Afzien

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inmiddels zijn de eerste 9 milestone-handen geweest.
Succes aan iedereen om er 1 te hitten.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

zaterdag namiddag ongeveer?

Beantwoorden
Citeren

Ik heb een 1 uur geleden de milestonehand gehit aan de triple draw tafels.

Eerste draw had ik 87 lowest, ik probeerde er 7 lowest van te maken.
Helaas, ik kreeg pair 77 op laatste draw. Als ik 87 had gehouden had ik toch verloren want de winnaar had 86 lowest. Maar ik heb alsnog 230$ gewonnen, nice! :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Nog gefeliciteerd met het spelen van een milestonehand Boogerd21 :coolface:

Beantwoorden
Citeren

Bedankt ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto

Zal denk ik komende nacht worden met nog ruim 38 miljoen handen te gaan.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto

Zal denk ik komende nacht worden met nog ruim 38 miljoen handen te gaan.

:evil: pbb uur of 4-5. Das dus niks X(

Beantwoorden
Citeren