Ga naar het forum
Achterstand Strateg...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Achterstand StrategyPoints?

22 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
2,701 Weergaven
Revenem

Hey,

Ben ik de enige die de laatste 6 dagen nog geen SP heb gekregen of is dit een algemen probleem? Normaal maak ik mij hier niet echt druk om maar ik zou met die SP ~gold zijn, daarmee :P

21 reacties
Moderator
pcbeem

Nee ik heb precies hetzelfde. Het kan voorkomen dat het een paar dagen is maar vind het nu persoonlijk ook wat veel.

Ik zal er eens een CM achteraan zetten :f_p:.

Hoofdbeheerder
Lanfear81

hey Revenem,

Het is inderdaad een bekend probleem. We de data van PokerStars lopen nu al een aantal dagen achter, er wordt aan gewerkt om de laatste updates te krijgen.

Hopelijk is het probleem morgen opgelost, maar durf daar nog geen zekerheid over te geven.

Uiteraard zul je geen punten verliezen, alleen is het nu wel vervelend als je op de rand van een upgrade staat.

Revenem Topicstarter
Revenem

Woot, het is gefixed :D

Maar ik kom nog altijd 42 punten tekort :(

Toch bedankt voor het snel in orde brengen!

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Graag gedaan en succes met die laatste 42 puntjes!
Hopelijk heb je ze snel binnen _biggrin:

Hmm, het probleem blijkt zich spijtig genoeg opnieuw voor te doen.
4 dagen geleden ben ik beginnen spelen op pokerstars maar tot nu toe nog geen strategypoints ontvangen. Wel jammer, want ik kan bijna silver worden. Hopelijk komt het snel terug in orde.

pokercards

Ik heb dit probleem nu ook loopt al iets van 6 dagen achter :(

Arjon

Bedankt voor het melden van dit probleem.

Het is inderdaad helaas een bekend probleem dat er weer een flinke vertraging bij PokerStars is opgetreden met betrekking tot de StrategyPoints. Intern is men hard aan het werkt dit zsm op te lossen, ik hoop dan ook met jullie mee dat het spoedig weer in orde is.

Excuses voor het ongemak, ik moet toegeven dat de laatste tijd toch wel regelmatig flinke vertragingen optreden. Ook dit is intern in discussie, want we moeten uiteraard proberen dit in de toekomst te verbeteren.

Sharkking89

probleem is er nog steeds,
loop 9 dagen achter :D

FreekvanAerle

heb ook het probleem

loop 8 dagen achter

damm

amen... zelfde probleem hier ook :)

Hoeveel SP krijg je eigenlijk per FPP?

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Voor iedere 2 VPP krijg je 1 StrategyPoints. Aan de hand van FPP kun je het niet direct zeggen, omdat dit afhankelijk is van je status bij PokerStars

En waar kan ik die VPP terugvinden in PokerStars?

Benjike316

Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
En waar kan ik die VPP terugvinden in PokerStars?

Die kan je vinden bij 'VIP Status' in je cashier.

NIVEKii

Bij mij is het geleden van 31 oktober dat mijn Strategypoints updated werden. Vrij irritant omdat ik nu net voor Gold aan het gaan was (op zijn minst proberen he)

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey nivekii,

Het is inderdaad erg vervelend dat het zolang duurt. PokerStars is al op de hoogte van het probleem en we zijn nu bezig aan een oplossing. Zodra ik een indicatie heb van wanneer het probleem naar alle waarschijnlijkheid verholpen zou moeten zijn zal ik hier zeker een update posten.

Hopelijk gebeurt dit snel en kunnen de punten voor het weekend bijgewerkt worden.

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Kleine update omtrent de situatie

We draaien momenteel een test met de nieuwe gegevens van PokerStars. Als alles goed gaat hopen we dat de punten bij de volgende points-update bij iedereen bijgewerkt kunnen worden.

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Als het goed is lopen de punten voor PokerStars nu binnen en zou dit voor iedereen bijgewerkt moeten worden.

De status updates vinden later plaats dan de updates van de punten, het kan dus even duren voordat ook je status aangepast is.

Bedankt voor het wachten :f_love:

FreekvanAerle

klopt, heb me punten binnen

thx:D

Yep, bij mij klopt het ook weer! ;)