Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Beetje Vreemd

16 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
2,847 Weergaven

ben een mtt aan het spelen . raise AK naar 2BB krijg een 3bet van de btm ofzo sb fold en bb pucht.

dan krijg een rood recht hoek om de pot te zien net als tableninja met daaronder een pop up don't cover this

heb me hand gefold. btm cals met 88 en hit set sb heeft jj

Beantwoorden
Citeren
15 reacties

dat heb ik ook een paar x gehad een paar jaar geleden, altijd gefold en bleek ook uiteindelijk dat ik de hand niet zou winnen als ik mee was gegaan.

geen idee wat het is

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

[converted_hand][hand_history]Poker Stars, $2 Buy-in (300/600 blinds, 70 ante) No Limit Hold'em Tournament, 9 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

BTN: 35,297 (58.8 bb)
SB: 8,996 (15 bb)
BB: 12,570 (21 bb)
UTG+1: 34,574 (57.6 bb)
UTG+2: 16,607 (27.7 bb)
MP1: 25,806 (43 bb)
MP2: 4,831 (8.1 bb)
Hero (MP3): 38,181 (63.6 bb)
CO: 41,680 (69.5 bb)

Preflop: Hero is MP3 with A♦ K♥
4 folds, Hero raises to 1,200, CO raises to 3,000, BTN folds, SB raises to 8,926 and is all-in, 2 folds, CO calls 5,926

Flop: (20,282) 3♣ 7♦ 8♠ (2 players, 1 is all-in)
Turn: (20,282) 9♠ (2 players, 1 is all-in)
River: (20,282) 2♦ (2 players, 1 is all-in)

Spoiler

Results: 20,282 pot
Final Board: 3♣ 7♦ 8♠ 9♠ 2♦
SB showed J♠ J♥ and lost (-8,996 net)
CO showed 8♣ 8♥ and won 20,282 (11,286 net)

[/hand_history][/converted_hand]

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zal ik een briefje schrijven naar pokerstars

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door ietjepietje
dat heb ik ook een paar x gehad een paar jaar geleden, altijd gefold en bleek ook uiteindelijk dat ik de hand niet zou winnen als ik mee was gegaan.

geen idee wat het is

Messchien checken ze zo wel of je geen bot bent. Een bot die ziet dat niet .
Wij spelen ook zo goed :D

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Oorspronkelijk gepost door goepos
Zal ik een briefje schrijven naar pokerstars

Typische situatie... Heb je dit nog gedaan? Zo ja, wat heb je als reactie gehad?

Beantwoorden
Citeren
3HUNNA

Ik krijg ook wel is een captcha request in mijn info-tab op Stars. Vervolgens vul ik die captcha niet in en is er niks aan de hand. Best grappig!

Beantwoorden
Citeren

Ik vraag me overigens gelijk af waarom je hem niet afstacked met nog maar 11bb resterend?

Beantwoorden
Citeren
Rogier

geen idee wat het is

t is idd een bot check. had die 4 jaar terug ook toen ik SNGs 28tablede ofzo.

beter dat ze die checks wel doen overigens :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Rogier

geen idee wat het is

t is idd een bot check. had die 4 jaar terug ook toen ik SNGs 28tablede ofzo.

beter dat ze die checks wel doen overigens :)

Heb je toen nog gereageerd naar pokerstars Rogier ?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door 3HUNNA
Ik krijg ook wel is een captcha request in mijn info-tab op Stars. Vervolgens vul ik die captcha niet in en is er niks aan de hand. Best grappig!

dat is heel dom... dan gaan ze namelijk je vaker captchas sturen en negeer je die ook dan gaan ze je account onderzoeken... dus beter kan je die wel invullen ;)

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Oorspronkelijk gepost door Boogerd21

dat is heel dom... dan gaan ze namelijk je vaker captchas sturen en negeer je die ook dan gaan ze je account onderzoeken... dus beter kan je die wel invullen ;)

Neem aan dat hij niets te verbergen heeft, dus wat maakt het uit als ze je account checken?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door ssacr

Oorspronkelijk gepost door Boogerd21

Neem aan dat hij niets te verbergen heeft, dus wat maakt het uit als ze je account checken?

Dat weet Stars niet... Een bot kan geen captcha's invoeren. Vul je dus geen Captcha in dan denken ze te maken te hebben met een bot en gaan ze je account dus onderzoeken vandaar

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Als ze op bots zoeken kijken ze naar heel veel verschillende factoren en waarschijnlijk speelt hij wel anders dan een bot. Snap ook niet waarom ze je account niet zouden mogen onderzoeken? Ga je waarschijnlijk niks van merken zelf en volgens mij houdt Pokerstars alles al goed in de gaten. Je dach toch niet dat je dan moet bewijzen dat je niet een bot laat spelen toch? Daar is namelijk geen sprake van.

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1

Ondanks dat, beter wel invullen, hebben ze meer tijd om de echte bots achterna te gaan omdat ze niet loos jouw account onderzoeken.

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
Ondanks dat, beter wel invullen, hebben ze meer tijd om de echte bots achterna te gaan omdat ze niet loos jouw account onderzoeken.

Dat is een punt.

Beantwoorden
Citeren