Ga naar het forum
Betinstellingen op ...

Meldingen
Alles wissen

Betinstellingen op stars

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
1,226 Weergaven
PotSplitt
Legacy Member

Hallo strategen,

Kort vraagje;
Ik zag net in een strategie video dat iemand kleine toetsen boven zijn inzet balk had staan, waarin hij preflop kon kiezen om te openen met 2,5, 3 of 3,5BB en op de flop kon hij cbetten met 66%, 75% of 100%.
Hoe kan ik dit krijgen? Lijkt me handig!

Alvast bedankt ;)

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
seesmeel
PokerStrategist

In PS --> Opties en dan iets van betslider opties of iets dergelijks... Daar moet je dat instellen:)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ga naar 'opties' en daarna klink je op 'opties inzetschuif' en dan kun je zelf je inzetschuif zo instellen hoe jij het wilt.

Beantwoorden
Citeren
PotSplitt Topicstarter
PotSplitt
Legacy Member

Thanks, heb het gevonden! Erg handig :D

Beantwoorden
Citeren
PotSplitt Topicstarter
PotSplitt
Legacy Member

Oke, dit is nu gelukt. Wat me opvalt is dat als je bijvoorbeeld blinds 10$/25 speelt, dat hij altijd een bet afrond op gehele big blinds, bijvoorbeeld 67% van een 100$ pot is dan 75$. Dit is vrij irritant, ik zou liever hebbn dat hij in dit geval 67$ bet. Is dit mogelijk?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door PotSplitt
Oke, dit is nu gelukt. Wat me opvalt is dat als je bijvoorbeeld blinds 10$/25 speelt, dat hij altijd een bet afrond op gehele big blinds, bijvoorbeeld 67% van een 100$ pot is dan 75$. Dit is vrij irritant, ik zou liever hebbn dat hij in dit geval 67$ bet. Is dit mogelijk?

Ga naar 'opties' en daarna 'Geavanceerde Multi-Table opties' en zorg ervoor dat 'Bet instellen op % van de pot: niet afronden op dichtstbijzijnde blind' is aangevinkt.

Beantwoorden
Citeren
PotSplitt Topicstarter
PotSplitt
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door SDK1987

Oorspronkelijk gepost door PotSplitt

Ga naar 'opties' en daarna 'Geavanceerde Multi-Table opties' en zorg ervoor dat 'Bet instellen op % van de pot: niet afronden op dichtstbijzijnde blind' is aangevinkt.

Hartstikke bedankt! :)

Beantwoorden
Citeren