net HU tegen hem... natuurlijk verloren...
hij speelt wel 70 tafels tegelijk!!!!
Hij heet Thomas Boekhoff en hij speelt op het moment 180, 45 en 18 mans $3,50 turbo SNG's en 180 mans $2,50 turbo SNG's.
op youtube staat een filmpje dat hij 51 tafels tegelijk speelt... op dit moment dus 70!!
Oorspronkelijk gepost door bobm78
70 is wel bizar
zijn search stond is aan heb ze geteld 67 en hij was nog bij aant reggen.
Oorspronkelijk gepost door ThPokerDog
70 is wel bizarzijn search stond is aan heb ze geteld 67 en hij was nog bij aant reggen.
slechte reg imo als hij zoveel speelt. is ook niet opvallend dat hij dit jaar over 7k games als 1,5k gedropt heeft op averge van 2,5$ buy-in ofzo. Denk dat het goed is als hij eens afvraagt waar die mee bezig is
Oorspronkelijk gepost door onmybike
70 is wel bizarzijn search stond is aan heb ze geteld 67 en hij was nog bij aant reggen.
slechte reg imo als hij zoveel speelt. is ook niet opvallend dat hij dit jaar over 7k games als 1,5k gedropt heeft op averge van 2,5$ buy-in ofzo. Denk dat het goed is als hij eens afvraagt waar die mee bezig is
![]()
rakeback misschien???
Oorspronkelijk gepost door onmybike
![]()
Zich amuseren ofzo.
Best sad dat hij nog steeds 2.5$s grind imo :facepalm:.
Dit kan toch nooit max EV zijn? Aantal missclicks/timeouts/foute beslissingen moet toch huge zijn?
Ik snap ook niet wat er zo leuk is aan 67tafelen.
Hij heeft er ervaring mee. Dus zal het denk ik wel meevallen met zijn foutjes en misclicks.
Lol @ reacties hier...
@op me foetsie:
Boku had soortgelijke challenge als jouw blognaam.
Van 100$ naar 10k$....
Hij deed het alleen binnen 2 weken
Verder van 5$ naar 100k binnen een jaar..
Baas imo
goede speler, zeker en vast. Vooral ubertighte reg die het spelletje wel kent en enorm kan multitablen. Heb er wel respect voor hoor. Langs de andere kant vind ik het ook niet zo erg als hij aan mijn tafel zit, tenzij zijn speelstijl echt verandert is. Heb hem wel liever aan mijn linkerkant dan aan de rechterkant
waarom gebruikt ie geen tableninja en een tablelayout die ie opslaat?
kost best veel tijd al dat reggen en tafels slepen.
o ja... ook de lobby sluiten kost tijd.
Als ie een beetje zijn best doet kan ie best 90 tafels aan