Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Bonus 1st deposit

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
599 Weergaven
j0na1234
PokerStrategist

Ik zou mss een storting gaan maken op stars voor de first deposit en vroeg me af als MTT& SNG-speler hoe snel je deze bonus vrijspeelt.
1. Hoeveel $ speel je vrij per 1$ rake dat je betaald?
2. Hoe wordt de bonus uitbetaald? In stappen van 5$ of 10$ (zoals bij FTP)?

Cheers

4 reacties
Titangizmo
PokerStrategist
Eurnt
Oldschool Grinder

Bonus word in 1x helemaal uitbetaald als je alle punten hebt gehaald. Is prima te doen volgens mij. :f_love:

bobm78
Poker Player

Op de site staat idd prima uitgelegt hoeveel je vrij speelt per 1$ rake enz enz.
Betreft de haalbaarheid als MTT/SnG speler, mijn ervaring is dat meeste bonussen niet eenvoudig te behalen zijn als MTT speler, zeker niet als je op de laagste limieten begint. Als je nou al op 12$ MTT en SnG zit, tjaa, dan zal het makkelijk haalbaar zijn, maar speel je 1 en 2$, dan krijg je er nog flinke kluif aan denk ik..
Maar ik zou gewoon ff op site kijken hoe en wat, is duidelijkste..

Oorspronkelijk gepost door Eurnt
Bonus word in 1x helemaal uitbetaald als je alle punten hebt gehaald. Is prima te doen volgens mij. :f_love:

Euhm, first deposit op stars is toch 10$/170VPP?? of toch, zo issie alvast bij mij...

Andere bonussen, aangekocht met FPP is idd vrijgespeeld na alle punten ervoor gehaald te hebben.

Ivm vrijspelen met MTT/SnG's: als je beide combineert en je draait voldoende volume in sng's, moet het wel lukken, met MTT's alleen daarentegen lijkt het me ngal lastig te worden tenzij je idd hogere BI MTT's speelt...

btw: je krijgt 5,5 VPP per 1$ die je aan fee's betaalt voor MTT's en SnG's!

Nox