Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

bonus

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
660 Weergaven
Akrutger47

hallo ik ga waarschijnlijk een domme vraag stellen maar ik zie het echt niet.

maar waar moet ik mijn bonuscode invullen als ik de bonus wil gebruiken op pokerstars voor de 120K shoot out en de 5 tickets voor 2.2 euro (bonus code is PACK2) actie. Als ik op de knop chips kopen druk dan word ik meteen naar betaalmethode gebracht die ik voor had geselecteerd (SKRILL). dan mag ik bepalen hoeveel ik mag over maken en dan moet ik op bevestigen drukken. daarna wordt ik door verwezen naar skrill waar ik het wachtwoord moet invullen en op bevestiging moet drukken. maar op geen enkel moment vragen ze of ik gebruik wil maken van een bonuscode. kunnen jullie vertellen of ik de codes ergens anders moet invullen of dat ik er misschien sprake is van een technische fout?

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Moderator
SDK1987

Kan een technische fout zijn. Heb je vandaag nog wat uitgecashed?

Beantwoorden
Citeren
Akrutger47 Topicstarter
Akrutger47

Ja ik heb vandaag nog wat uitgecashed ja indd ( is dit een soort van bescherming? ), maar ik kreeg net een berichtje van pokerstars dat ze het handmatig gaan doen voor mij ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Normaal gesproken heb je nadat je net uit hebt gecasht geen recht meer op reload bonussen (en verdwijnt dus ook het invulveld bij storting) maar soms zien ze het wel door de vingers idd :coolface:.

Beantwoorden
Citeren