Gisteren kon je je nog inschrijven voor de finale voor 50fpp, dacht dit dan ook te doen. Maar vandaag kan dit niet meer en moet je je qualificieren. Spijtig, maar dan zullen we dit maar proberen. Toch een mooie prijs mocht je 2 keer winnen. of zelfs FT. Nog deelnemers?
Is de qualifier alleen voor spelers uit Belgie toegankelijk of is het een "open" toernooi?
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Is de qualifier alleen voor spelers uit Belgie toegankelijk of is het een "open" toernooi?
Staat bij toernooien - regionaal. Denk dat die alleen toegankelijk zijn voor spelers uit België. Is zeven weken na elkaar elke dag (behalve zondag) 1 freeroll en 1 FPP kwalificatie toernooi met elke week een finale op zondag. De winnaar van die finale ontvangt een 800 euro zitje in het main event van BPS te Namen. Plaatsen 2-18 zijn goed voor een prijs van 10 tot 100 euro (zijn euro toernooien).
Had me maandag na een nipte eliminatie in de freeroll en een lange folding war in het FPP toernooi al kunnen plaatsen voor de finale van zondag. Dacht dat ik me gisteren al voor een volgende finale kon plaatsen maar dat was niet zo, kreeg maar 50 FPP en geen ticketje :(.
Was een vergissing van PS dat je je rechtstreeks voor die finales kon inschrijven voor 50 FPP. Had dit zondag ook reeds gedaan maar kreeg een mailtje van support dat het een fout van hen was en dat je het moest doen via de kwalificatietoernooien. Moet wel te doen zijn om al die finales te halen.
Gisteren (42/rond300) in die 1FPP rebuy. Eerste 31 wonnen dus vandaag maar weer proberen.
Oorspronkelijk gepost door de7erv
Ik heb mij kunnen plaatsen in de eerste freeroll![]()
ben benieuwd naar zondag toe..
Netjes! Zet hem op zondag dan
Goedzo, ship de ticket.
khoop ook nog in de finale te geraken. Al drie keer rond de 45 plaats deruit gevlogen.
Wel grappig dat het niveau iedere keer slechter en slechter wordt. Wat wel logisch is, aangezien er misschien 400 belgische pokerspelers op stars zitten, ofzo. En er iedere dag minimum al 36 geplaats zijn voor de finale.En dus ongeveer de helft zich voor de final plaats.
Daarom dat ik het nog een grotere schande vind, dat ik er nog niet in zit.
Vandaag maar weer proberen, kheb al gemerkt dat er op vrijdagavond minder Belgische spelers zijn. Dus wie weet.
Veel succes, wcgrutto, ik hoop dat het je lukt!
En bedankt Arjon! Ik ga mijn best doen
Zit er dan eindelijk toch nog in, en ik kan zelfs onvoorzien meedoen aan de finale. CU at FT 'i wish', veel succes
Hoop dat het zo dadelijk in de eerste finale even goed gaat als in het eerste kwalificatietoernooi voor volgende zondag. Net top 9 gehaald van toch meer dan 600 deelnemers en dus ticketje voor volgende week is al binnen ♠_biggrin:. Moet er wel bij zeggen dat het donkgehalte zeer hoog was.
Kheb me vandaag ook kunnen plaatsen voor de finale van zondag. Wel maar één ticketje daar te verdienen, dus wordt zoiezo moeilijk :/ 100€ voor de 2de plaats teken ik eigelijk ook nog wel voor. Dan kan k daar een side-event spelen van 100€+10€ freeze out. Wrs speel ik die zoiezo wel
Vorige week zondag was mijn finale een tegenvaller want volledig kaartdood en ergens tussen 50 en 70 geëindigd.
Gisteren liep het heel wat beter en op een river na had ik em ook geshipt.
Had stalen zenuwen nodig om op final table te geraken, want stond altijd op 8ste of 9de positie. Uiteindelijk final table begonnen als 7de en dan heel erg goed gespeeld. Kwam heads up met dubbele stack van mijn tegenstander. Kreeg dan op een gegeven moment TT. Ik raise, villain reraist, ik ga all in. TT v AK, een coinflip dus met licht voordeel voor mij. Flop 9 8 4, turn Q en dan die fucking river een K :facepalm:.......
Was toen beetje on tilt en speelde niet echt mijn A game. Slaagde er toch in om weer op voorsprong te komen maar verloor dan weer een all in met 44 v 77. Had gehoopt op een coinflip maar werd een 2-outer. Met nog zo een pocket ben ik er dan uiteindelijk uit gegaan 55 v KK. Had dus niet echt veel geluk met mijn pockets :f_cry:.
Verschil tussen 2 en 1 was erg groot want de eerste krijgt 800 euro buy in voor de main event van de belgian poker series, de tweede moet het doen met 100 euro.
Al bij al ben ik wel tevreden maar deze hand had het gans anders kunnen lopen. Die fck fck fck river toch X(.
PokerStars No-Limit Hold'em, 0 Tournament, 3000/6000 Blinds 600 Ante (2 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com
SB (t230991)
Hero (BB) (t537009)
Hero's M: 52.65
Preflop: Hero is BB with 10
, 10
SB calls t3000, Hero bets t24000, SB raises to t42000, Hero raises to t536409 (All-In), SB calls t188391 (All-In)
Flop: (t461982) 9
, 4
, 8
(2 players, 2 all-in)
Turn: (t461982) Q
(2 players, 2 all-in)
River: (t461982) K
(2 players, 2 all-in)
Total pot: t461982
Results:
SB had K
, A