Dikke bug !! lekkere update
Nice catch. Hier ook verkeerd, ben SilverStar maar heb maar 2 sterren (moeten er nu normaal 3 zijn).
Trouwens, als je erop klikt krijg je het overzicht van hoeveel je moet halen. Ook daar is het verkeerd, want ChromeStar ontbreekt gewoon in het overzicht en ze formuleren het alsof ik terug BronzeStar word als ik niet genoeg punten haal.
Bij mij ook. Ik ben zelf Chrome Star op het moment en geeft aan dat mijn Chrome Star geldig is tot en met 28 februari en in het vakje Bronze Star staat dat ik in totaal 500 VPP moet halen en dan val ik per 1 februari terug tot Bronze Star.
Neem aan dat ze deze bug wel snel zullen fixen neem ik aan, want ze zullen hier denk ik veel mails over krijgen
Inmiddels heeft PokerStars weer een nieuwe bug die ze aan het oplossen zijn. Namelijk je kunt op dit moment alleen via de toernooilobby registreren voor MTT and SNG's.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Inmiddels heeft PokerStars weer een nieuwe bug die ze aan het oplossen zijn. Namelijk je kunt op dit moment alleen via de toernooilobby registreren voor MTT and SNG's.
Merk daar niets van hier. Weet zelfs niet zeker of ik je juist begrijp :).
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Inmiddels heeft PokerStars weer een nieuwe bug die ze aan het oplossen zijn. Namelijk je kunt op dit moment alleen via de toernooilobby registreren voor MTT and SNG's.Merk daar niets van hier. Weet zelfs niet zeker of ik je juist begrijp :).
Ik kan op het moment niet registreren voor toernooien via de pokerlobby en het lukt wel via de toernooilobby van het toernooi ik zou willen spelen.
Verder staat bij mij bij de optie 'verzoeken' veel mogelijkheden buiten gebruik, zoals voor klassementen en zoeken van spelers.
Op het moment heb ik weer last van een bug. Als ik naar homegames ga zie ik dat er een serverrestart geplant staat op 17/63/23227 0:09 CET. Het support heb ik een mailje over gestuurd. Zijn er meer mensen die deze bug hebben?
Idem hier... mooie datum dat :D. Vraag me af welke datum-formattering ze gebruiken dat een bug aanleiding kan geven tot deze datum .
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Idem hier... mooie datum dat :D. Vraag me af welke datum-formattering ze gebruiken dat een bug aanleiding kan geven tot deze datum .![]()
Heb geen idee, maar heb al reactie van support gehad en ze wilden een printscreen. Dus heb ik naar hen toe gestuurd. Dus ze zijn er denk ik mee bezig om dat weg te halen.
Heb reactie terug gehad en deze bug halen ze eruit bij de eerstvolgende serverrestart. Dus het duurt nog even voor dat het eruit wordt gehaald.
Op het moment heb ik weer last van een bug. Als ik naar homegames ga zie ik dat er een serverrestart geplant staat op 17/63/23227 0:09 CET. Het support heb ik een mailje over gestuurd. Zijn er meer mensen die deze bug hebben?
Inmiddels is bij mij deze bug verdwenen