Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

cheat

11 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
989 Weergaven

kan dit echt?

Beantwoorden
Citeren
10 reacties

nope

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

lol dat je het gewoon al vraagt zegt genoeg over jou IMO :P
Is gewoon een goed ge-editte video. Ten tweede, in de beschrijving van de video vraagt hij eerst om vanalles voor hem te doen vooraleer je de download krijgt.

En denk even na, iemand die zo'n software zou hebben, zou die hem echt delen ipv zelf miljoenen te maken? Ja tuurlijk :P

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Is gewoon een goed ge-editte video. Ten tweede, in de beschrijving van de video vraagt hij eerst om vanalles voor hem te doen vooraleer je de download krijgt.

En denk even na, iemand die zo'n software zou hebben, zou die hem echt delen ipv zelf miljoenen te maken? Ja tuurlijk :P

Slimme mama

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Wat heeft mijn moeder hiermee te maken? ?(

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

waarom is het nodig zo uit de hoogte te doen meneer ? IMO ?? het is een forum en daar worden vragen gesteld en ik vraag dit gewoon! als je geen gewoon antwoord kunt geven reageer dan niet ! en elk programma is te kraken hoor dus doe niet zo of je alles beter weet

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

IMO betekent in my opinion.
En hoezo reageer ik dan niet normaal? ?( ?(
Ik leg zelfs uit waarom het niet kan...
Sorry als ik je kwetste hoor...

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

IMO betekent in my opinion.
En hoezo reageer ik dan niet normaal? ?( ?(
Ik leg zelfs uit waarom het niet kan...
Sorry als ik je kwetste hoor...

je doet nogal denigrerend met je antwoord. Als jij dat niet snapt zegt dat al genoeg over jou.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Mr zeilboot komt ook eens aanvaren...
Ik vroeg iets aan hem, niet aan jou. Ik doe niet denigregend, ik vind het oprecht grappig dat mensen zo'n video's geloven, sorry dat ik mijn mening uitdruk. Ik leg hem uit waarom het niet kan en later verontschuldig ik mij zelfs indien ik hem gekwetst heb. Prima gedrag als je het mij vraagt, alleszinds veel beter dan hetgeen dat hier elders soms gepost wordt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou nou wat een gezelligheid :facepalm:.

Post kan inderdaad vervelend op worden genomen maar laten we er maar van uit gaan dat dit niet zo was ;).

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Los van het feit dat dergelijke cheats uiteraard gewoon niet werken, is de video wellicht helemaal niet zo onschuldig.

De kans is vrij groot dat wie ingaat op het 'aanbod' gewoon zélf een trojan binnenhaalt. Die trojan kan dan om het even wat doen op jouw PC. In het slechtste geval heeft een hacker volledige controle over je PC. Maar helemaal ironisch, en absoluut niet ondenkbaar, zou zijn als de software de hacker toelaat van jouw PokerStars handen te zien, en op die manier uitgerekend jou scamt !

Kortom: altijd oppassen met dit soort borderline illegale activiteiten.

Beantwoorden
Citeren