Ga naar het forum
Daily Challenge & J...

Meldingen
Alles wissen

Daily Challenge & January Jumpstart

225 Berichten
41 Gebruikers
0 Reacties
27.7 K Weergaven
Upforgrabs
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Heb op valreep nog wel ticket gekregen (en ook die van gisteren) maar goed dan nog heb je niet altijd prijs he, ik heb iig mijn HU verloren en dus alsnog $0,00 dus degene die ticket nog niet hebben die moeten maar positief denken dat jullie iig nog kans maken :coolface:.

Tickets beginnen hier ook binnen te komen, hoewel ik geen bevestigingsmail meer krijg van Pokerstars....

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb voor mijn laatste ticket ook geen bevestigingsmail gehad.
Hoef zelf alleen nog de ticket van eergisteren te krijgen, want heb gisteren de sunday storm niet gespeeld :f_biggrin:

Edit: Inmiddels heb ik al mijn tickets binnen ;)

Beantwoorden
Citeren
Eendje01
PokerStrategist

Ik heb nog geen enkele bevestigingsmail gekregen... Heb me daarvoor niet uitgeschreven, felicitatiemails en andere mails van andere tickets krijg ik wel...
Ik denk overigens ook dat ik nog een ticket moet krijgen, niet zeker, moet het is nakijken :)

Beantwoorden
Citeren
Gildo0
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Heb voor mijn laatste ticket ook geen bevestigingsmail gehad.
Hoef zelf alleen nog de ticket van eergisteren te krijgen, want heb gisteren de sunday storm niet gespeeld :f_biggrin:

Edit: Inmiddels heb ik al mijn tickets binnen ;)

gouden tijden zeker voor jou als freerollgrinder ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik verdien nog altijd meer met mijn SNG's die ik normaal speel en dat zijn geen freerolls, maar ik vind het vooral leuk om er aan mee te doen. Zo vind jij het leuk om 6 max hypers te spelen ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Vraag me niet waarom maar vandaag ineens weer twee tickets op mijn account staan terwijl ik er maar 1 zou moeten hebben namelijk die van zaterdag die ik nog niet had gebruikt. Ach ik vind het best zo een gratis ticket en ik heb er nog 30 cent aan overgehouden ook, had maar kunnen zijn als de river geen :diamond: maar goed alles is meegenomen zeker als ik er nog minder moeite dan anders voor heb hoeven doen.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Ik heb ook de indruk dat ze er wat met hun pet naar gooien. Mijn vrouw bleek gisteren ineens 4 tickets te hebben. Ben vrij zeker dat dat niet kan, want ze heeft minder dingen dan ik vrijgespeeld.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is inderdaad vreemd.
Elke extra ticket is wel mooi meegenomen ;)

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Heb er nu ineens ook 3 ineens gekregen....

Beantwoorden
Citeren
stukkrapoel
Oldschool Grinder

Heb me het ook al liggen bedenken dat ik vaak een ticket dubbel krijg. Tikker in die toernooien blijft echter slechts op $1,5 staan. Zou liever daar iets onverwacht krijgen :tongue:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Heb er nu ineens ook 3 ineens gekregen....

Wel apart. Had je nog wat tickets eerder niet gekregen dat je wel recht op had?

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

LOL, nu heeft mijn vrouw er weer 2 gekregen. Gisteren niet eens meegedaan. Zal al een paar challenges niet moeten meedoen of ze zal tickets te veel hebben :P.
En was moeilijk om bij te houden, maar ik geloof toch niet dat we 3+ tickets achter stonden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ach liever teveel als te weinig toch, merk bij mezelf dat het in het weekend soms niet helemaal lekker loopt.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

$7,05 heb ik nu in totaal gewonnen :) Ben benieuwd of er nog een Nederlandse/Belgische pokerstrateeg een 3cijferige cash gaat halen, of zelfs de 1ste plek.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Gisteren blijkbaar een cap gehaald van 60.000. Ook wel geen groot wiskundig licht die die cap gezet heeft. Zet die dan op 65536 he :facepalm: .

Beantwoorden
Citeren

Iemand een idee waar je je voor de final shootout kan registreren? Evt toernooinummer? Ik kan hem nergejs vinden

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Check toernooinummer 842567597 ('verzoeken' en dan 'een toernooi zoeken').
Je kunt pas vanaf 3 februari 21.00u voor het toernooi inschrijven ;)

Denk er wel aan dat je voor het toernooi een andere ticket krijgt dan van de normale dagelijkse flipfreerolls. Dus je hoeft er niet een ticket voor te bewaren. De ticket voor de $100.000 flipfreeroll krijg je uiterlijk 3 februari als je minimaal 10 uitdagingen hebt volbracht.

Beantwoorden
Citeren

Top man dankjewel.. ik heb er 19 volbracht tot zover.. dus moet hem wel hebben.. misschien dat ik hem niet kan vinden omdat er nog niet voor kan worden ingeschreven

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zal het zijn, maar via het toernooinummer kun je het altijd wel vinden en zodra je de ticket hebt natuurlijk via 'verzoeken' en 'toernooitickets...'

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zal denk ik inderdaad filterkwestie zijn, ik zie hem zelf bijv. ook niet omdat ik fliter alleen registering aan heb staan :].

Beantwoorden
Citeren