Eerste ronde geskipt en dan in de 2de ronde pair 2 gehaald, maar iemand had een hoger pair, dus 1.50$
Morgen beter zeker?
Mijn flush was net niet goed genoeg in ronde 2 ach ja toch gratis $1,50 voor ff storting doen :coolface:.
Oorspronkelijk gepost door Eendje01
Ja idd, maar elke dollar op die manier gekregen is winst waarvoor je niks moet doen ^^
En het ziet er dus al naar uit dat we vandaag al veel tegenslag moeten hebben om niet de eerst 1.50$ binnen te halen![]()
Precies, ik had een vrijstelling (geen headsup match dus 1e ronde) dus makkelijk 1,50$... niet veel maar alles is meegenomen
Damn nu al bijna 4500 man in toernooi van morgen, had ik toch stiekem gelijk maar goed nog steeds niet verkeerd op dit moment :coolface:.
Inmiddels al meer dan 12k geregistreerd voor vanavond. Dus zal iedereen zijn ticket van de challenge van eergisteren binnen hebben.
Ouch zo wordt het wel erg veel :f_cry:, misschien de ticket toch maar iets tactischer gaan gebruiken aangezien ik er toch een paar ga missen.
Lijkt me een goed plan. Al denk ik zelf dat er weinig momenten meer zullen zijn dat er minder dan 10k spelers mee zullen doen.
Laten we eerlijk zijn dit is misschien wel een van de makkelijkste die er tussen zat en dan had je misschien ook nog mensen die ticket van storting niet hadden gebruikt maar ik vrees dat je op paar uitzonderingen na wel gelijk gaat krijgen.
Hee,
Ik heb de codes ingevoerd maar ik heb nu al twee dagen geen ticket ontvangen. Waar moet dit komen te staan? Bij verzoeken en dan toernooitickets??
Groeten Nick
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Damn nu al bijna 4500 man in toernooi van morgen, had ik toch stiekem gelijk maar goed nog steeds niet verkeerd op dit moment :coolface:.
je schreef dat bericht net na middernacht, bedoel je die van vandaag? Ik zit in een headsup/all-in ding om 21:00 uur. Bedoelde je die? Of heb jij een ticket voor wat anders?
Dat is dus die CHallenge code geweest. Die Jumpstart heb ik niets meer van gehoord. op 2+2 las ik mensen die na vele uren (pas) VPP's of andere dingen kregen.
Oorspronkelijk gepost door nickjuh91
Hee,Ik heb de codes ingevoerd maar ik heb nu al twee dagen geen ticket ontvangen. Waar moet dit komen te staan? Bij verzoeken en dan toernooitickets??
Groeten Nick
Ik had vanochtend een mail van Pokerstars met daarin dat ik in bovenstaand toernooi mee kon doen. Volgens mij heeft PCBeem weer een ander ticket. Misschien mag jij morgen weer voor iets meedoen. Maar had je die dag ook gestort? Dat was volgens mij een vereiste. Dat word je deze maand nog 3 of 4 keer gevraagd.
http://www.pokerstars.eu/poker/promotions/daily-challenge/
Ik bedoel toernooi ID 842567599 maar daar zitten er nu inmiddels 17K aan deelnemers dus gok dat we het wel over dezelfde hebben.
Voor iedere challenge die je haalt uit de eerste post krijg je een ticket en in principe kun je dan zelf een toernooi kiezen waarin je mee wilt doen uit de beschikbare challenge freerolls.
Oorspronkelijk gepost door mvd1978
Die Jumpstart heb ik niets meer van gehoord. op 2+2 las ik mensen die na vele uren (pas) VPP's of andere dingen kregen
Als ik jouw was zou ik even controleren of je de code JUMPSTART al hebt gebruikt door in de PokerStars client bij 'account' en de optie 'Starcode invullen...' deze code in te vullen. Mocht het aangeven dat je het al hebt gebruikt dan kun je het beste een mail sturen naar support@pokerstars.eu.
Je hoort voor deze code bonus VPP te krijgen op basis van je VIP-status.
Zie ook openingspost van deze thread.
Bij mij werkt alles in elk geval prima, mijn tickets gekregen, ingeschreven.
Gisteren buiten de prijzen gevallen, vandaag hopelijk meer geluk.
Maar hoe dan ook dit is toch wel een zeer mooie actie van Pokerstars, lijkt me wel nog beter dan de vorige missieweken. Alle dagen een gratis all-in tornooi voor ver iedereen deze keer.
Er zitten toch ver geen onmogelijke opdrachten in. Makkelijk te behalen en alle winst die kan gemaakt worden is steeds mooi meegenomen.
Ik alweer eerste ronde geskipt en dan in de tweede krijg je 37o en ja dan weet je al genoeg... 0.30$ toch iets he :), als ik dat elke dag kan halen dan is dat in totaal ook al 10$ ♠_biggrin:
Totaal verdient met deze giveaways zit dus al op 1.80$, dus niet echt om te klagen na 2 challenges
Moest 1e ronde HU en verloor met 93 van 24 :(. Maarja komen er nog genoeg aan. Hopelijk dan iets meer geluk
Ik tot 4e ronde gekomen.
1e ronde bye
2e ronde Q2 hits trips 2 op turn
3e ronde 42 paartje 2 was genoeg
4e ronde 59s en alleen maar 5 tegen 2 overpairs
$2,25 in pocket en hopelijk volgende rondes iets minder deelnemers, dat doet mijn winsten geen goed ♠_evil:.
Ik had een storting gedaan van 15$, dat was niet op 2 januari, maar nog wel in het nieuwe jaar. Vervolgens heb ik de code "CHALLENGE" ingevoerd en kreeg ik bevestiging dat het in orde was. Ik weet wat de challenges per dag zijn maar ik heb daar nog geen ticket voor.. of moet je gewoon hetgeen doen en krijg je dan pas iets ?? Ik ben niet slim sorry!
Je moet inderdaad per dag een challenge doen wil je er een ticket voor krijgen. Dan krijg je maximaal 48 uur na het volbrengen ervan een ticket voor 1 van de nog overgebleven 10k flipfreerolls. Dan kun je zelf kiezen welke flipfreeroll je wilt spelen. Mocht je 10 challenges deze maand hebben gedaan dan krijg je een ticket voor de 100k freeroll van 4 februari om 21.00u.
Meer informatie kun je vinden op www.pokerstars.eu, www.pokerstars.be en/of de openingspost van deze thread.