Ga naar het forum
Daily Challenge & J...

Meldingen
Alles wissen

Daily Challenge & January Jumpstart

225 Berichten
41 Gebruikers
0 Reacties
27.7 K Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door dezAKAR
De challenge van vandaag is dat je aan 1 real money toernooi moet meedoen. Dit geldt voor alle MTT vormen (turbo, knockout etc) en alle MTT sng's ( vanaf 18 mans ) ?

Heb namelijk wat 180 mans en MTT's gestart terwijl ik geen ticket heb, maar wel opt in sta ?

Volgens mij telt gewoon alles wat onder de tourney tab staat waar je een buy in + rake (in geld) voor betaald. Ik heb nu iig een of andere 33 cent sat gedaan naar Big 11.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ben benieuwd of ook satalites gisteren meetelden.
180 mans deden in ieder geval niet mee, want dat is geen regulier toernooi.
Het is immers een MTT-SNG en die tellen niet mee.

Heb zelf gewoon de hot 55c gespeeld om de uitdaging te volbrengen.
Vandaag tijd om mijn cashgame-kunsten uit te proberen :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
3HUNNA
Oldschool Grinder

Iemand al een ticket ontvangen voor de challenge van gister? Zou graag mee willen doen aan de shootout vandaag.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik heb het ook nog niet gekregen.
Op basis van de keren dat ik wel een ticket heb gekregen moet je er rekening mee houden dat je pas na 21.00u je ticket krijgt. Ik kreeg ze steeds tussen 23.00u en 0.00u.
Dus kun je op z'n vroegst de shoot-out van morgen spelen. Verder is het een flipfreeroll. Dus je hoeft niet perse online te zijn als het toernooi van start gaat.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

3. Je ontvangt binnen 48 uur nadat je je dagelijkse uitdaging volbracht hebt een ticket voor een Dagelijkse uitdaging All-in Shootout-toernooi. Je moet je handmatig inschrijven voor de shoutout van je keuze. Je vindt ze in de PokerStarslobby onder ‘Toernooi’ > ‘Freeroll’.

Dus ik denk ook dat je telkens pas 2 dagen later kan meedoen aan de Shootout. Wel interessant om te weten dat je op Sitout mag zitten.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou voor de scheduled challenge was een sat die op tourney tab stond ook goed, wist dit eigenlijk al wel vrij zeker maar de ticket die ik heb gekregen bevestigd het nu ook.

5e ticket vandaag binnengehaald en 3 toernooien gespeeld en $1,50 + $2,25 + $1,20 gecasht. Niet helemaal geweldig nog maar goed het is gratis geld waar je nauwelijks iets voor hoeft te doen.

Beantwoorden
Citeren
Eendje01
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Nou voor de scheduled challenge was een sat die op tourney tab stond ook goed, wist dit eigenlijk al wel vrij zeker maar de ticket die ik heb gekregen bevestigd het nu ook.

5e ticket vandaag binnengehaald en 3 toernooien gespeeld en $1,50 + $2,25 + $1,20 gecasht. Niet helemaal geweldig nog maar goed het is gratis geld waar je nauwelijks iets voor hoeft te doen.

Sats tellen idd, ik speelde voor de SNG challenge van 3 januari een 0.76$ hyper turbo 2.20 sat en kreeg m'n ticket daarvoor :P
Ik heb zelf gisteren een 1.10$ time toernooi van 15mins gespeeld en dat telde ook :P, dus het is idd gwn alles onder tourney tab wat rake heeft :P

Heb vandaag het 6de ticket binnegehaald door +-25 handjes NL2 Omaha H/L ZOOM en bovendien 2.30$ winst gepakt :P
Morgen weer storten, dus dat is de simpelste challenge van allemaal :P
Hopelijk dan ook wat meer luck in de giveaways, want tot nu toe was het 1.50$, 0.30$, 0.30$ en 0.30$... :P

Beantwoorden
Citeren
stukkrapoel
Oldschool Grinder

Eerste ticketje en meteen het monsterbedrag van $1.2 !

kostte me $3 aan spew op 2nl om het te pakken te krijgen :facepalm:

Eens $10 storten nu.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Belgen die willen freerollen kunnen overigens storten met code BE100K. Al dacht ik dat die freerolls sowieso beschikbaar zijn voor Chrome+ (niet zeker).

Vandaag direct al mijn tickets van gisteren en eergisteren gekregen.

Beantwoorden
Citeren
Floppiekijken
Poker Player

Nou bij mij lopen die dingen alles behalve lekker haha. 1e keer 1e ronde eruit, tweede keer 0,30 en gisteren weer 1e ronde eruit met Q9 tegen 73. Hit mn 9 op de flop maar hij krijgt een runner runner straat.

Achja hopelijk vanavond meer geluk :D

Gisteren ook meteen de tickets van gisteren en dinsdag gekregen dus het lijkt alsof ze wat sneller binnen gaan komen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Belgen die willen freerollen kunnen overigens storten met code BE100K. Al dacht ik dat die freerolls sowieso beschikbaar zijn voor Chrome+ (niet zeker).

Ik neem aan dat dit over de 100k Privilege Freerolls gaat. Dan kun je inderdaad elke dag als chrome+ in de VIP-winkel voor 0 FPP een ticket kopen hiervoor. Al is een deposit doen wat handiger, want dan heb je een maand lang een ticket. Voor Nederlanders is de deposit-code 100k. Al werken de codes alleen als je deze maand niks hebt uitgecashed.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door erwinnvh
Nou bij mij lopen die dingen alles behalve lekker haha. 1e keer 1e ronde eruit, tweede keer 0,30 en gisteren weer 1e ronde eruit met Q9 tegen 73. Hit mn 9 op de flop maar hij krijgt een runner runner straat.

Gisteren ook meteen de tickets van gisteren en dinsdag gekregen dus het lijkt alsof ze wat sneller binnen gaan komen.

Dus je hebt gewoon 2x geen bye gekregen in 1e ronde das wel pech idd......

Beantwoorden
Citeren
Floppiekijken
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Oorspronkelijk gepost door erwinnvh

Dus je hebt gewoon 2x geen bye gekregen in 1e ronde das wel pech idd......

sterker nog heb alle 3 de keren ronde 1 HU moeten spelen haha

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

De kans dat je vandaag weer HU moet beginnen is vrij groot.
Al ruim 26k spelers geregistreerd voor vanavond.

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Heb ook al telkens moeten spelen en nog geen enkele keer ITM :(.
Wel lachen hoe ik vorige keer 3x splitte met slechtste hand en daarna verloor met de betere hand.

Wel leuke promo, kans op free money altijd leuk. :)

Beantwoorden
Citeren
likeit27
PokerStrategist

Ben ook wel benieuwd,wat voor goodies ze weggeven bij de laatste all-in.
Porsche cayman lijkt me geen verkeerde goodies :DLols

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Ik denk dat ik toch al zeker een $2 bij elkaar heb gesprokkeld. Nog iedere keer ITM. :)

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

2 keer meegespeeld en 2 keer 30 cent. Ach, als ik maar die grote shootout win vind ik alles prima ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Als je pech hebt moet je nu 1e ronde zelfs al 3 handed :rage:

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

In lijn met 2014 tot nu toe: 44<45 :P

Beantwoorden