Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Dan is de speciale regeling voor de Belgen zo slecht nog niet![]()
Tsja jij krijgt na 1 ronde al meer dan wij na 4 rondes
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Dan is de speciale regeling voor de Belgen zo slecht nog niet![]()
Tsja jij krijgt na 1 ronde al meer dan wij na 4 rondes
Die flight is wel de moeite hoor... Zit zelf in Phase 2 nu met 54k stack. 1ste phase moet je echt voor grote stack gaan en anders broke voor einde (zit een rus in met nog 8 chips... Die maakt weinig kans :P)
Zal er over nadenken. Ziet ernaar uit dat ik de 6de juli ook kan spelen. Dus dat is geen belemmering voor mij om te spelen.
Die Rus heeft een mirakel nodig om het een minuut langer vol te houden, maar met Russen weet je het natuurlijk nooit
lekkere promo wel, 1x 3de geindigd = 12,50 . en dan nog vrij vaak een tiental cent, wel leuk
Dat is inderdaad een leuk resultaat. Heb zelf tot nu toe $3,50 gewonnen d.m.v. 3 cashes.
Al is het natuurlijk voor mij lastigere te cashen t.o.v. de Belgische variant.
Nu wachten tot 5 juli voor de missieweek.
Niet verkeerd Christoph ik heb nog maar $8,50 bij mogen schrijven maar hoop vanavond door wat gokjes op alternatieve winnaars nog wat te mogen bijschrijven.
Kan wel de grote stroom volgen maar ja van ben je met 30K man en 4K ITM zo goed als kansloos.
Enne vergeet de shootout niet voor 10 tickets die is ook al stukkie beter dan de normale toernooien.
Mission week moet geen enkele probleem zijn 200 handen lach ik om; halfuurtje spelen ♠_evil:.
In principe zijn alle 3 missies vrij makkelijk te halen.
10 SNG's en/of 7 MTT's spelen zijn voor mij missies die ik vrij makkelijk kan halen in 1 dag als ik dat zou willen.
Voor mij was die Daily Knockout challenge gisteren anders wel een fail. Slaagde er op 7 MTTs niet één keer in om iemand te busten. In een van de toernooien zelfs nog halfdiep ITM geraakt zonder 1 knockout.
Het lukte mij in 1 toernooi, maar kan me best voorstellen dat deze uitdaging best lastig was om te halen.
Nice... wel een klein flipout toernooi hoor... meerendeel was toch 10k?! (never mind.... belgische versie grmph)
Zelfs dan nog een kleine opkomst, want de meeste waren toch rond de 600 man. Bij deze was de challenge een deposit maken, en blijkbaar zijn er toch veel die schrik hebben dat ze dan die €8 erdoor zullen jagen :).
Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
Nice... wel een klein flipout toernooi hoor... meerendeel was toch 10k?! (never mind.... belgische versie grmph)
Ja ik wil ook Belg worden
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
Nice... wel een klein flipout toernooi hoor... meerendeel was toch 10k?! (never mind.... belgische versie grmph)Ja ik wil ook Belg worden
![]()
Je kunt dan nog beter naar België verhuizen, want als je als Belg niet in België woont kun je niet aan de regionale promoties meedoen die alleen in België worden aangeboden
Al is het maar de vraag of je het waard vindt om alleen voor dit soort promoties naar België te verhuizen
Paar potjes gewonnen vandaag in de bonus allinn shoot out en uiteindelijk voor $16 eruit.
PokerStars - $0+$0|100000/200000 Ante 252 NL (2 max) - Holdem - 2 players
Hand converted by PokerTracker 4
Hero (BB): 252
SB: 252
0 player posts ante of 252, Hero posts ante 252 and is all-in, SB posts ante 252 and is all-in
Pre Flop: (pot: 504) Hero has 5♦ 6♦
Flop: (504, 2 players) 5♣ 9♥ T♠
Turn: (504, 2 players) 6♣
River: (504, 2 players) 2♠
Hero shows 5♦ 6♦ (Two Pair, Sixes and Fives)
SB shows 3♦ 4♠ (Straight, Six High)
SB wins 504
Overall uiteindelijk wel +ev de Football Fever actie.
Vandaag is de missieweek gestart en je hebt t/m 13 juli de tijd om 1 van de volgende missies te halen:
• Speel 10 SnG's voor echt geld
• Speel 200 ringgame-handen voor echt geld (inclusief ZOOM)
• Speel 7 scheduled toernooien voor echt geld
Ik zelf natuurlijk voor de SNG-missie gekozen. Al was voor mij de andere missies ook wel haalbaar geweest.