Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Gold star 100K

49 Berichten
20 Gebruikers
0 Reacties
4,116 Weergaven

Zin in deze freerolls man... Even flink hameren en mokeren vanavond! Let the carnage begin! :)

Eurnt
Oldschool Grinder

Ze hebben max entrants aangepast naar 50k mensen! (wel heel veel maar registreren is weer mogelijk! :f_love:

bobm78
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Eurnt
Ze hebben max entrants aangepast naar 50k mensen! (wel heel veel maar registreren is weer mogelijk! :f_love:

Ja, best een kutstreek, nu is je ticket niks meer waard.

Zal zeer moeilijk zijn om itm te eindigen. Ze zullen wel aan 30.000 inschrijvingen komen voor die 100K, moet je al bij de beste 3% zijn.
Ook voor die weekly 30K zijn er meer dan dubbel aantal inschrijvingen.

Mstlc
Oldschool Grinder

Lol... gg $5 equity ofzo xD.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

true stuff

it's all about edge tho :)

najtreg12
Oldschool Grinder

Gaat nergens over, 1 op de 15 voor het geld is al bijna onmogelijk om te halen en nu wordt het wssl 1 op de 30.......

Ze mogen er dan maar beter een soort hyperturbo van maken. Ik heb er geen nachtwerk voor over op deze manier...

Update: Blindlevels zijn volgens mij ook aangepast naar 8 minuten ipv 10 minuten :P

:facepalm: Ik snap eigenlijk totaal niet waarover sommige mensen aant reutelen zijn. Je mag gratis meedoen aan een tornooi waarbij de 1e plaats 15K betaald.

Horemanske
PokerStrategist

Das ze hem ma op 5 min zetten he klootzakjes van stars :D

Horemanske
PokerStrategist

Pfff 20000 man voor die 30k weekly makkie :f_cry:

Nuk3F4rt
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
:facepalm: Ik snap eigenlijk totaal niet waarover sommige mensen aant reutelen zijn. Je mag gratis meedoen aan een tornooi waarbij de 1e plaats 15K betaald.

Ja klopt, maar dan hadden ze de payout wel wat anders kunnen verdelen...
Iets meer man ITM als 1 op de 35 :P

Horemanske
PokerStrategist

Niks is er gratis alleen de zon als die er al is :coolface:

KingKlaas
Oldschool Grinder

Ik twijfel ook al of ik wel mee zal doen, kans wordt al erg klein om er iets uit te slepen..

Misschien een alles of niets strategie :f_mad:

Verder zou ik denken, maak de topprijzen iets lager en iets meer mensen in the money..

Horemanske
PokerStrategist

Nog 18.500 haha :D

Oorspronkelijk gepost door Horemanske

Niks is er gratis alleen de zon als die er al is :coolface:

Voor zover ik weet is de registratie gratis. Dus je antwoord slaat echt nergens op. En kom niet af met " ik heb veel rake moeten betalen om gold te worden" want das echt larie. Gewoon niet meedoen kan ook hé... :D

Nuk3F4rt
Elite Grinder

In de 30K 100fpp is er wel 13% itm, dat is beter geregeld :P

Nuk3F4rt
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door KingKlaas
Misschien een alles of niets strategie :f_mad:

Idd zo zal er veel gespeeld worden denk ik... :)

gewoonlars
Oldschool Grinder

Die 30K payout is toch gewoon super crappy, beat je 20000 mensen krijg je 3$ funfun. Heb liever die 100k payout doe je het nog ergens voor.

Bij die 30k krijg ik in ieder geval geen kaart tot nu toe :S