Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

matthias de meulder

20 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
1,512 Weergaven

zondag avond was hij op 21 tafels te gelijk aan het spelen...
kan iemand mij uitleggen hoe dat in godsnaam mogelijk is
zonder speciale software?

Beantwoorden
Citeren
19 reacties
Gildo0
Poker Player

Lol 21 is echt niet veel. Als ik 21 tables speel heb ik nog tijd over :P
Wss heeft hij wel TJ

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

T J ?

verklaar u nader
ben blijkbaar noob in die dingen

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet
PokerStrategist

Table Ninja samen met een tracking software. Daarnaast is 21 niet uberveel, volgens mij spelen er meerdere hier zo'n 24 tafels. Er is een thread van een malloot die 60 tafels speelde :D.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ok,

ik zoek wel op google

want weet niet wat table ninja precies doet

Beantwoorden
Citeren
pollentier
PokerStrategist

21 is echt niet zo veel, zeker niet op zondag bij MTT's.

Wat is wel sick vind is dat hij meestal 12tal MTT heeft staan en dan nog 10 tafels $3/6 of $5/10 erbij runt...

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pbijvoet
Table Ninja samen met een tracking software. Daarnaast is 21 niet uberveel, volgens mij spelen er meerdere hier zo'n 24 tafels. Er is een thread van een malloot die 60 tafels speelde :D.

Als je met die 60 tafels naar Quadchrzas (ofzo) verwijst, onthoud dan gewoon dat het niet zomaar een malloot is. Is wel een redelijke sicko op SNG's.. xD

@Astemblieft:

TableNinja laat je toe om bepaalde acties als folden/checken etc. te verbinden aan een hotkey. Zo kun je snel alles folden ofzo.

Ook is er een functie waarmee je vaste betsizes kunt instellen (bv 3xbb openen) en ook een functie waarmee je automatisch kunt inkopen in SNG's.

Ook timebank je automatisch waardoor het wel zéér moeilijk wordt om sit out te gaan!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

is dat alles?

ben niet onder de indruk...

versta echt niet dat je daarmee 21 tafels kunt spelen

of snap ik die hotkeys niet zo goed?
een hotkey lijkt me een knop

het is niet zo dat je 3-6 o sowieso automatisch fold?
of wel?
dat zou handig zijn

ik google efkes snel TN en zie het eerste: free download?
zal dat vanavond thuis eens proberen?

Greetz

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Er zijn nochtans genoeg videos op YouTube en dergelijke die tonen hoe mensen 16-tablen. Dus ja 21 is niet zo een groot verschil. Zelf zou ik het niet kunnen, zelfs al gebruik ik tableNinja, maar mijn verstand werkt ook al een beetje trager :D.

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

Moet je maar eens zoeken op Nanoko ;)

Beantwoorden
Citeren
PhantomR32
PokerStrategist

Ik kan er redelijk eenvoudig zes tegelijk zonder TN. Met waarschijnlijk het dubbele. En dan heb ik een hersenpan waar de versnellingsbak van stuk is en ik in de 1e blijf steken. Dus "normale" spelers kunnen wel 24 op die manier.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
Moet je maar eens zoeken op Nanonoko ;)

fyp:

Deze van Elky is anders ook nice:

. Ik word al duizelig van het filmpje alleen :).

Beantwoorden
Citeren
PhantomR32
PokerStrategist

Hoe moet ik je naam eigenlijk uitspreken? Viper-Pee-Pee? Want da's best fucked up...

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Zoveel tafels tiled spelen is gewoon idioot imo. Net alsof je alle actie kan volgen. De meeste masstablers zijn dan ook sng spelers die stacked spelen met TN, en shortkeys om tafels uit stack te gooien wanneer men de actie wil volgen. Natuurlijk heb je ook sickos zoals nanonoko die hoogswaarschijnlijk wel alle actie kunnen volgen op zoveel tafels tiled. Maar veel zullen er zo niet zijn.

En er is imo nog een verschil tussen een bepaald aantal tafels autopiloten tegenover hetzelfde aantal tafels kunnen spelen en ook degelijk alle spots nemen. Want no way dat als je 50 tafels autopilot je alle spots neemt die zich voordoen. Zo doe je gewoon 1000 maal dezelfde acties zonder na te denken en bijgevolg geen spots mee te maken waardoor je je spel kunt verbeteren.

edit: De beste 180s en mtt grinders spelen meestal trouwens "slechts" max een 24tal tafels.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Krulle37
Zoveel tafels tiled spelen is gewoon idioot imo. Net alsof je alle actie kan volgen. De meeste masstablers zijn dan ook sng spelers die stacked spelen met TN, en shortkeys om tafels uit stack te gooien wanneer men de actie wil volgen. Natuurlijk heb je ook sickos zoals nanonoko die hoogswaarschijnlijk wel alle actie kunnen volgen op zoveel tafels tiled. Maar veel zullen er zo niet zijn.

Volgens mij is de reden om tiled te spelen niet om overal alle actie te kunnen volgen, maar om een visuele referentie te hebben. Het is gemakkelijker om te weten aan welke tafel het weer was dat die donk naast je zit, als elke tafel zijn eigen plekje heeft. Als je stacked speelt moet je toch telkens weer naar het volk aan tafel kijken om te weten welke tafel dit weer was.

@PhantomR32: lol, nooit bij stilgestaan. PP stond eigenlijk voor PartyPoker, de eerste site waar ik ooit speelde, maar het is dus overal PP gebleven.

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

donks herken je toch aan stats imo

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Uiteraard ook... Misschien was het beter om table dynamics als voorbeeld te gebruiken. Je wil immers toch niet elke hand compleet geïsoleerd spelen puur op statistics.

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ViperPP

Uiteraard ook... Misschien was het beter om table dynamics als voorbeeld te gebruiken. Je wil immers toch niet elke hand compleet geïsoleerd spelen puur op statistics.

Ja ik bedoelde eigenlijk meer table dynamics.
Mijn verwoording is niet altijd optimaal. :P

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Ik bedoelde eigenlijk dat *ik* beter table dynamics als voorbeeld had gebruikt, omdat je table dynamics niet uit de stats kunt afleiden en je daarvoor dus wel min of meer de tafel moet 'herkennen' :).

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Ok en ik bedoelde met "actie aan tafel" eig meer "tabledynamics" :D

Beantwoorden
Citeren