Ga naar het forum
MicroMillions 7 aan...

Meldingen
Alles wissen

MicroMillions 7 aangekondigd: 13 - 23 maart

23 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
3,111 Weergaven
Orodin
PokerStrategist

Nog geen account bij PokerStars? Maak dan nu gebruik van onze first deposit bonus en maak een nieuw account aan:

- Nederlanders: klik hier.

- Belgen: klik hier.

Beantwoorden
Citeren
22 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zo te zien runnen de satalites al voor de MicroMillions.
Verder moet je 5 uur bij alle toernooien erbij optellen als je de Nederlandse/Belgische tijd wilt weten.

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

CET = ET + 6 ;)

6 uur bij optellen dus!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat dacht ik zelf ook, maar het eerste toernooi begint om 13-3-2014 18.00u NL en laatste toernooi 24-3-2014 3.00u NL tijd en dat is 5 uur tijdverschil met jouw schema. Het zou kunnen dat de zomertijd in Noord-Amerika ermee te maken heeft ;)

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

:rage: Ok :D

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Yep, zomertijd bij ons begint op de laatste zondag van maart. In Noord-Amerika is dat echter al de tweede zondag van maart.

Zeer interessant als je veel Amerikaanse collega's hebt. Gedurende 2 weken lopen ineens alle agenda's door elkaar :P. (EDIT: dit jaar dus zelfs gedurende 3 weken).

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Overmorgen beginnen de MicroMillions.
Wie zijn er van plan om een flink aantal toernooien te gaan spelen?

Beantwoorden
Citeren
Floppiekijken
Poker Player

Van plan wel. Weet alleen nog niet precies welke allemaal. En jij?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb zelf nog geen plan gemaakt welke MTT's ik ga spelen.
Zal zelf per dag bekijken welke toernooien leuk zijn om te spelen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Smoesje van geen BR kan ik niet meer gebruiken maar ben erg druk deze weken dus nieuwe smoes :pokerface:.

Beantwoorden
Citeren
stukkrapoel
Oldschool Grinder

Van plan wel, ben benieuwd hoe lang ik het deze keer volhoudt zonder gek te worden van die tourneys.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Ik ga ze gewoon integraal skippen, denk ik. Je moet gewoon mega-goed runnen in dat soort events om nog maar in de buurt van een final table te komen. Om nog maar te zwijgen over hoe lang je er over doet om zover te geraken. Speel dan toch liever wat kleinere velden.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Ik ga de Main Event moeten spelen :p.
Ticket gewonnen bij de Belgische concullega's en ik kan blijkbaar niet unreggen voor T$ :p.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Lijkt mij niet een vervelende sanctie, want je kunt er een mooi geldbedrag winnen als je ver weet te komen.

Beantwoorden
Citeren
donkament
PokerStrategist

Voor de mensen die echt value willen halen uit die events speel de games die niet NL holdem zijn. Het niveau is om te lachen en er zit zoveel dead money in.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door donkament
Voor de mensen die echt value willen halen uit die events speel de games die niet NL holdem zijn. Het niveau is om te lachen en er zit zoveel dead money in.

Lijkt mij inderdaad wel wat, maar dan moet je de betreffende games wel beheersen natuurlijk ;)

Voor de railbirds onder ons kun je in de thread MicroMillions 7: Dag 1 -- Railthread! andere railen en je eigen belevenissen posten van dag 1 van de MicroMillions.

Beantwoorden
Citeren
donkament
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987

Lijkt mij inderdaad wel wat, maar dan moet je de betreffende games wel beheersen natuurlijk ;)

Voor de railbirds onder ons kun je in de thread MicroMillions 7: Dag 1 -- Railthread! andere railen en je eigen belevenissen posten van dag 1 van de MicroMillions.

ja lol je wilt natuurlijk niet zelf de dead money zijn eh :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987

ja lol je wilt natuurlijk niet zelf de dead money zijn eh :D

Inderdaad. Heb jij veel ervaring met de verschillende varianten, behalve omaha en hold'em?

Beantwoorden
Citeren
donkament
PokerStrategist

Yep de 1ste toernooi die ik in mijn leven heb geshipt was de 5$ horse op fulltilt en heb ook al 2 8 game toernooien geshipt op stars. Met kleinere velden natuurlijk en zelfs in die is er zoveel dead money.

Mod-edit Orodin: Verwijzen naar content van niet-affiliates is helaas niet toegestaan. Dat deel heb ik dan ook even uit je post verwijderd. Voor meer info, zie hier.

Beantwoorden
Citeren
donkament
PokerStrategist

Amai ik wist niet dat ik ni naar videos op youtube mocht linken ?( ?( ?(

Beantwoorden
Citeren