Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

milestone hand

20 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
1,653 Weergaven

Heb er eentje gehad :f_cool: .
Wat wel gek was en waarom ik dit even hier zet, is dat in die hand 3 man folde op de all-ins van de rest vd tafel. :facepalm:
Als je er eentje krijgt gewoon pushen, de rake van die hand telt nog mee in de berekening van je uiteindelijke prijs en als je wint verdien je het dubbel van dat bedrag.

just so you know...

Beantwoorden
Citeren
19 reacties
Sokzel

hoeveel heb je gewonnen?

Beantwoorden
Citeren
TikkesBE

Heb er ook eentje gehad....Heb net hetzelfde voorgehad, 2 kerels folden preflop xD....Jammer dat ik net 72 kreeg....bord was 456TK...kerel met 78 flopte natuurlijk geweldig xD...Achja...Toch een slordige 100$ erbij!
Toch mooi als je nog geen 10min bezig bent xD.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Ik vind het wel stom van die promo dat die alleen voor cashgames telt :p. Vraag me dan ook af of ze alleen de cashgames tellen in hun counts, of alle handen. Ik vermoed het laatste en dat ze dan toch wat valsspelen om de zoveel-miljoenste hand toch aan een cashgame tafel toe te kennen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

N1 you both, en ja over dat folden -> veel mensen kennen de regels niet en denken dus ik hebben crap folden maar....... Als je echter beter weet dan zul je weten dat je als je in de hand zit punten krijgt voor de handen die je t/m milestone hebt gespeeld. Deze punten worden vervolgens weer in geld omgezet dus ook al verlies je dan nog zul je centjes krijgen :].

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Nice one, jongens! Hoeveel mocht jij bijschrijven, SUKIT? En won je de hand? :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
K2AA72

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Ik vind het wel stom van die promo dat die alleen voor cashgames telt :p. Vraag me dan ook af of ze alleen de cashgames tellen in hun counts, of alle handen. Ik vermoed het laatste en dat ze dan toch wat valsspelen om de zoveel-miljoenste hand toch aan een cashgame tafel toe te kennen.

je zou best gelijk kunnen hebben want tourney handen worden ook gewoon "geteld"..

gefeliciteerd aan de winnaars ;p ben vet jaloers

Beantwoorden
Citeren

Had ook wel 1 gewild, op NL50 krijg je toch snel 1k.

Beantwoorden
Citeren

Het valt me trouwens op dat enorm veel milestonehanden op 0.01/0.02 NLH vallen... ikzelf speel fixed limit (24 tafels) maar heb er daar geen enkele zien vallen helaas :(

Beantwoorden
Citeren
K2AA72

Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
Had ook wel 1 gewild, op NL50 krijg je toch snel 1k.

langer aan tafel zitten ldo

Beantwoorden
Citeren
Nuk3F4rt

Oorspronkelijk gepost door TikkesBE
Heb er ook eentje gehad....Heb net hetzelfde voorgehad, 2 kerels folden preflop xD....Jammer dat ik net 72 kreeg....bord was 456TK...kerel met 78 flopte natuurlijk geweldig xD...Achja...Toch een slordige 100$ erbij!
Toch mooi als je nog geen 10min bezig bent xD.

Had deze hand toevallig gisterenavond gezien, en je naam kwam me al bekend voor :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door TimPS
Nice one, jongens! Hoeveel mocht jij bijschrijven, SUKIT? En won je de hand? :pokerface:

iets in de 90, weet niet juist hoeveel meer. Helaas ook de hand niet gewonnen.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel

Net één op 1kFL; winnaar kreeg $10k mbn

Beantwoorden
Citeren
Varune

tourneyplayers krijgen al genoeg depositfreerolls en weet ik wat :rage:

Beantwoorden
Citeren
Mivaro92

Oorspronkelijk gepost door Varune

Deposit freeroll kan je toch ook als cashgame player gewoon spelen.. Alleen zal je edge misschien wat minder groot zijn

Beantwoorden
Citeren
michel2311

Hehe die milestone hand is ook weer achter de rug. Kunnen we weer beginnen met pokeren ipv kijken naar tafels met 10+ wachtlijsten. _biggrin:

Valt wel op Stars valt terug van 250k naar 180k spelers in een paar minuten en nog steeds dropping. Hopelijk blijft de vis wel nog even hangen!!

Beantwoorden
Citeren

waar is hij gevallen? kon het nergens zien

Beantwoorden
Citeren
Sokzel

Josephina - $0.02/0.05 SH

Beantwoorden
Citeren

mbn

Beantwoorden
Citeren
Krulle37

Oorspronkelijk gepost door Varune

Ja tourneyplayers worden echt verwend door stars. ?(

Beantwoorden
Citeren